Gong Gliwice ze złotem na Cannes Lions w kategorii Outdoor
(screen Youtube.com/Gong)
Na festiwalu Cannes Lions dwie polskie prace zdobyły wczoraj nagrody.
W kategorii Outdoor nagrodzona została kampania „Sztuka kradzieży” przygotowana przez Gong Gliwice (Group One) dla Netflixa. Agencja została doceniona za kampanię reklamową serialu "Lupin". W ramach kampanii m.in. na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie zawisł billboard przedstawiający obraz "Dama z gronostajem", na którym dama jest pozbawiona naszyjnika znanego z oryginalnej wersji dzieła. Obok gmachu znalazł się drugi billboard, na którym serialowy Lupin trzyma w rękach ukradziony naszyjnik.
Kampania została przygotowana w ramach promocji drugiego sezonu francuskiego serialu.
Natomiast w kategorii Event Storytelling nagrodzono brązem kampanię "First Aid for Humanity” zrealizowaną na zlecenie BNP Paribas i Polskiego Czerwonego Krzyża przez VML&R Poland.
(PAR, 23.06.2022)