Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gong Gliwice ze złotem na Cannes Lions w kategorii Outdoor

(screen Youtube.com/Gong)

Na festiwalu Cannes Lions dwie polskie prace zdobyły wczoraj nagrody.

W kategorii Outdoor nagrodzona została kampania „Sztuka kradzieży” przygotowana przez Gong Gliwice (Group One) dla Netflixa. Agencja została doceniona za kampanię reklamową serialu "Lupin". W ramach kampanii m.in. na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie zawisł billboard przedstawiający obraz "Dama z gronostajem", na którym dama jest pozbawiona naszyjnika znanego z oryginalnej wersji dzieła. Obok gmachu znalazł się drugi billboard, na którym serialowy Lupin trzyma w rękach ukradziony naszyjnik. 

Kampania została przygotowana w ramach promocji drugiego sezonu francuskiego serialu.

Natomiast w kategorii Event Storytelling nagrodzono brązem kampanię "First Aid for Humanity” zrealizowaną na zlecenie BNP Paribas i Polskiego Czerwonego Krzyża przez VML&R Poland.

(PAR, 23.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.