Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Httpool przygotował dla Rockstar muzyczną kampanię na Spotify

Na potrzeby kampanii powstały trzy playlisty na koncie marki Rockstar (fot. Fath/Unsplash.com)

The Collective, Przestrzeń, Media Direction i Httpool są odpowiedzialne za przeprowadzenie kampanii "Doładuj każdego siebie" dla marki Rockstar Energy Drink.

Kampania obejmuje aktywności w social mediach i reklamy programmatic. Jej kluczowym elementem są działania prowadzone za pomocą platformy muzycznej Spotify, za które odpowiedzialne jest Httpool. Wspierają je działania ambientowo-outdoorowe (mural w Krakowie, mural w Warszawie oraz clean graffiti).

Czytaj też: Adam Miecznikowski po 22 latach odchodzi z Publicis

Za realizację kampanii poza Httpool odpowiadają agencje Media Direction sp. z o.o., The Collective oraz Przestrzeń.

Działania w Spotify przekierowują na konto marki Rockstar na Facebooku. Natomiast na muralu w Warszawie jednym z elementów graffiti są specjalne kody Spotify, które przekierowują do dedykowanych playlist muzycznych na koncie marki Rockstar w serwisie. Na potrzeby kampanii powstały trzy dedykowane playlisty, stworzono spoty audio i wideo, które wykorzystywane są w digitalu. Działania uwzględniają również wykorzystanie formatu premium – całodziennej reklamy marki Rockstar na stronie głównej w wersji desktopowej Spotify.

Czytaj też: Osoby 50+ występują tylko w 11 proc. telewizyjnych spotów reklamowych

(KAP, 22.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.