Httpool przygotował dla Rockstar muzyczną kampanię na Spotify
Na potrzeby kampanii powstały trzy playlisty na koncie marki Rockstar (fot. Fath/Unsplash.com)
The Collective, Przestrzeń, Media Direction i Httpool są odpowiedzialne za przeprowadzenie kampanii "Doładuj każdego siebie" dla marki Rockstar Energy Drink.
Kampania obejmuje aktywności w social mediach i reklamy programmatic. Jej kluczowym elementem są działania prowadzone za pomocą platformy muzycznej Spotify, za które odpowiedzialne jest Httpool. Wspierają je działania ambientowo-outdoorowe (mural w Krakowie, mural w Warszawie oraz clean graffiti).
Czytaj też: Adam Miecznikowski po 22 latach odchodzi z Publicis
Za realizację kampanii poza Httpool odpowiadają agencje Media Direction sp. z o.o., The Collective oraz Przestrzeń.
Działania w Spotify przekierowują na konto marki Rockstar na Facebooku. Natomiast na muralu w Warszawie jednym z elementów graffiti są specjalne kody Spotify, które przekierowują do dedykowanych playlist muzycznych na koncie marki Rockstar w serwisie. Na potrzeby kampanii powstały trzy dedykowane playlisty, stworzono spoty audio i wideo, które wykorzystywane są w digitalu. Działania uwzględniają również wykorzystanie formatu premium – całodziennej reklamy marki Rockstar na stronie głównej w wersji desktopowej Spotify.
Czytaj też: Osoby 50+ występują tylko w 11 proc. telewizyjnych spotów reklamowych
(KAP, 22.06.2022)