Pierwsze nagrody i kolejne nominacje dla polskich agencji na Cannes Lion
Publicis Worldwide otrzymała brąz w kategorii Health & Wellnes za projekt "Najmłodszy headhunter na świecie" zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. (screen: YouTube/IABPolska)
Gong, VMLY&R i Publicis Worldwide zostały nagrodzone na Cannes Lion.
Agencja digitalowa Gong otrzymała złoto w kategorii Outdoor. Została doceniona za kampanię reklamową serialu "Lupin", którą przygotowała dla polskiego oddziału Netflixa. Za zakup mediów kampanii odpowiedzialna była agencja Wavemaker (GroupM/WPP) za działania PR MSL Group.
Czytaj też: Gong, Change Serviceplan, VMLY&R i Publicis Worldwide z nominacjami Cannes Lions
Publicis Worldwide otrzymała brąz w kategorii Health & Wellnes za projekt "Najmłodszy headhunter na świecie" zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. W tej samej kategorii brąz otrzymała VMLY&R za kampanię "First aid for humanity" dla BNP Paribas i Czerwonego Krzyża.
Ponadto Change Serviceplan, Platige Image i VMLY&R znalazły się na kolejnych short listach opublikowanych w trakcie festiwalu reklamowego Cannes Lions.
VMLY&R została nominowana za kampanię "Pierwsza Pomoc Ludzkości" dla BNP Paribas i Polskiego Czerwonego Krzyża w kategorii Design Lions/Event Storytelling. Agencja wcześniej została czterokrotnie nominowana w kategorii Health & Wellness za tę samą kampanię.
Change Serviceplan trafiła na short listę w kategorii Film Craft/Use of Original Music za kampanię "Unmute – Głośniej niż decybele" przygotowaną dla Polskiego Związku Głuchych. Akcja reklamowa została wcześniej nominowana w kategorii Radio & Audio.
Czytaj też: Polskie agencje docenione na Kyiv International Advertising Festival
Platige Image została nominowana za cinematic wykorzystany w grze "Resident Evil Village" w kategorii Film Craft/Animation.
(AMS, KAP, 21.06.2022)