Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paramount+ debiutuje w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii

Serwis Paramount+ w drugiej połowie tego roku zadebiutuje we Włoszech, Niemczech, Francji, Szwajcarii i Austrii (screen: YouTube/Paramount+ UK & Ireland)

W środę 22 czerwca serwis streamingowy Paramount+ startuje w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. Częścią największej jak dotąd kampanii promującej firmę są reklamy z udziałem hollywoodzkiej gwiazdy Umy Thurman.

Kampania obejmuje telewizję, kino, druk, media cyfrowe i społecznościowe oraz aktywność influencerów. W dniu premiery w serwisie znajdą się produkcje oryginalne, przeboje kinowe wytwórni Paramount Pictures oraz szeroki wybór programów Paramount, w tym przebojowy serial science fiction "Halo", "Star Trek: Strange New Worlds" czy produkcje dla dzieci – "Kamp Koral: SpongeBob Under Years" i "Psi Patrol: film".

Czytaj też: Musk po raz pierwszy spotkał się z pracownikami Twittera. Entuzjazmu nie wzbudził

W telewizji spoty mają być emitowane w godzinach szczytu w wielu kanałach komercyjnych, w tym w należącej do Paramount stacji Channel 5, a także w usługach wideo na żądanie nadawców i na YouTube. Na ekranach kinowych reklamy będą pozycjonowane na najwyższym poziomie wokół niektórych z najbardziej oczekiwanych filmów tego lata, takich jak "Elvis" czy "Thor: Miłość i grzmot".

W dniu premiery Channel 5 wyemituje otwierający odcinek jednego z największych hitów w serwisie streamingowym pod hasłem "Paramount+ Presents – HALO”, a widzowie będą zachęcani do obejrzenia reszty serialu w Paramount+.

W Londynie na "Hollywood Walk of Fame” pojawi się 50 oświetlonych gwiazd z nazwiskami supergwiazd Paramount, w tym m.in. Sylvestra Stallone, Gillian Anderson, Michelle Pfeiffer i Violi Davis.

Czytaj też: Google w Rosji ogłasza bankructwo

W całym kraju zarezerwowano wyświetlacze cyfrowe w głównych centrach handlowych w dużych miastach. Autobusy i tramwaje zostaną przyozdobione reklamami z wizerunkami bohaterów produkcji Paramount+.

Ekspansja ma miejsce równolegle ze zmianami w koncernie. Przed tygodniem Paramount Global pożegnał się ze swoim międzynarodowym szefem Raffaele Anecchino. Tymczasowo za międzynarodową działalność mają odpowiadać JC Acosta (Europa Południowa, Ameryka Łacińska, Bliski Wschód i Afryka), Maria Kyriacou (Australia, Kanada, Izrael, Wielka Brytania) i Mark Specht (Europa Centralna i Północna oraz Azja).

Serwis Paramount+ ma obecnie ok. 40 mln subskrypcji. W drugiej połowie tego roku zadebiutuje we Włoszech, Niemczech, Francji, Szwajcarii i Austrii. Jeszcze w czerwcu będzie dostępny w Korei Południowej. W przyszłym roku w Indiach.

Czytaj też: Viaplay nadal nie radzi sobie z technologią. Zaszkodzi to w przetargu na Ekstraklasę?

W Wielkiej Brytanii miesięczny abonament ma kosztować 6,99 funtów miesięcznie lub 69,90 funtów rocznie. Serwis będzie dostępny na platformie Sky w ramach umowy dystrybucyjnej. Ceny w Irlandii mają być porównywalne – tyle, że w euro. Do końca tego roku Paramount+ będzie obecny na ponad 60 rynkach.

(MAC, 21.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.