Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KRRiT chce monitorować rodziny w serialach: ile kobiet, kto pracuje, kto w kuchni

KRRiT, kierowana przez Witolda Kołodziejskiego, wskazała konkretne tytuły, które mają być objęte monitoringiem (fot. Jakub Kamiński/East News)

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce zlecić monitoring polskich filmów i seriali w telewizji pod kątem rodzajów modeli rodziny i sposobu ich prezentacji.

KRRiT opublikowała zapytania o szacunkową wartość takiego zamówienia. Monitoring ma objąć konkretne pozycje w TVP, Polsacie i TVN. W TVP to seriale "Stulecie Winnych", "Leśniczówka" i "Na dobre i na złe", w TVN – film "Tylko mnie kochaj" oraz seriale "Na Wspólnej" i "Skazana", a w Polsacie film "Serce nie sługa" oraz seriale "Kowalscy kontra Kowalscy" i "Komisarz Mama".

Czytaj też: Spółka Srebrna i Tomasz Sakiewicz podzielą się dywidendą ze Słowa Niezależnego

KRRiT podała, że wyniki monitoringu powinny wykazywać m.in. częstotliwość występowania wątków tematycznych składających się na obszar rodziny w podziale na takie zagadnienia, jak praca zawodowa, kultywowanie tradycji rodzinnych, uczestnictwo w życiu rodzinnym czy zajmowanie się domem. Regulator chce też znać np. częstotliwość występowania postaci kobiecych, męskich i dzieci w danych produkcjach.

(KOZ, 15.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.