Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix potwierdza: będzie drugi sezon "Squid game"

"Squid Game" zadebiutował we wrześniu 2021 roku, szybko stając się największym hitem Netflixa (screen: YouTube/Netflix)

Netflix potwierdził, że zostanie zrealizowany drugi sezon południowokoreańskiego serialu "Squid Game". Hwang Dong-hyuk – reżyser, scenarzysta i producent – już wcześniej awizował powstanie dalszego ciągu, ale amerykańska platforma streamingowa potwierdza to dopiero teraz.

W liście opublikowanym na Twitterze twórca poinformował nie tylko o realizacji drugiej części, ale podał też, kto powróci w serialu. "Squid Game" zadebiutował we wrześniu 2021 roku, szybko stając się największym hitem platformy. W ciągu pierwszych 28 dni został obejrzany ze 111 mln kont, bijąc dotychczasowego rekordzistę, brytyjski serial "Bridgertonowie" o 29 mln.

Czytaj też: Netflix ma nowego rekordzistę. "Stranger Things 4" oglądane przez 287 mln godzin

Nedługo koreańska produkcja może jednak zostać zdystansowana przez czwarty sezon "Stranger Things", który do serwisu trafił 27 maja, więc jest jeszcze dostępny zbyt krótko. W ciągu pierwszego tygodnia był oglądany przez 286 mln godzin, co też jest rekordem w swojej kategorii.

Pierwszy sezon "Squid Game" opowiada o 456 osobach, które otrzymują zaproszenia do udziału w tajemniczej grze. Stawką jest 45,6 mld wonów. Gra toczy się na zamkniętym terenie i obejmuje serię tradycyjnych dziecięcych zabaw. Karą za przegraną jest śmierć.

Czytaj też: Netflix po masakrze w Teksasie ostrzega przed początkiem sezonu "Stranger Things"

"Stworzenie pierwszego sezonu "Squid Game" zajęło nam 12 lat. Tymczasem wystarczyło 12 dni, by serial stał się najbardziej popularną serią w historii" – stwierdził Hwang Dong-hyuk.

(MAC, 13.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.