Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix ma nowego rekordzistę. "Stranger Things 4" oglądane przez 287 mln godzin

W czołówce Top 10 Neflixa znalazły się wszystkie sezony "Stranger Things” (fot. Netflix)

Według najnowszego rankingu Top 10 Netflixa, w tygodniu od 23 do 29 maja, padł rekord serwisu pod względem oglądalności. Pierwsza część czwartego sezonu serialu "Stranger Things" na całym świecie była oglądana przez zsumowanych wszystkich widzów, którzy włączyli produkcję, przez niemal 287 mln (286,79 mln) godzin.

"Stranger Things 4. vol. 1" odnotował ten wynik w ciągu zaledwie trzech dni, bowiem premiera pierwszego odcinka serii miała miejsce w piątek 27 maja. Na platformie zadebiutowało jednocześnie siedem odcinków.  

Dotychczasowy rekordzista, drugi sezon brytyjskiego serialu "Bridgetonowie", był dużo słabszy, w okresie od 21 do 27 marca gromadząc 193 mln obejrzanych godzin. Wynik brytyjskiej serii przez "Stranger Things 4" został poprawiony o niemal 50 proc.

Do tej pory najdłużej oglądany sezon amerykańskiego serialu w premierowym tygodniu to "ST3", ale wynik był bez porównania niższy - 63 mln godzin. Zdaniem ekspertów, na obecny wzrost miało wpływ długie oczekiwanie widzów. Na kolejny sezon trzeba było czekać 2,5 roku.

W mierzonym ostatnio okresie (23-30 maja) kolejne sezony serialu znalazły się w czołówce listy, widzowie bowiem chcieli je sobie przypomnieć przed obejrzeniem premierowych odcinków. Sezon pierwszy "Stranger Things" znalazł się na trzecim miejscu z 38 mln godzin. Sezon trzeci zajął czwartą lokatę - 24,2 mln, a Sezon drugi piątą - 22,2 mln. Drugi był "Prawnik z Lincolna" - 64,8 mln.

Część druga czwartego sezonu "Stranger Things" pojawi się na platformie 1 lipca. Będzie liczyć tylko dwa odcinki - za to finałowy potrwać ma ok. 2,5 godz. Przewidywany jest jeszcze piąty sezon, jako zwieńczenie serii.

(MAC, 01.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.