Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM z najwyższym wynikiem w historii badań słuchalności w Polsce. Trójka w dół

Słuchalność RMF FM rok do roku wzrosła z 30,1 proc. do 31,3 proc. (fot. Nadi Lindsay/Pexels)

W najnowszej fali badania Radio Track rośnie słuchalność RMF FM, Radia Zet i radiowej Jedynki, a maleje Eski i radiowej Trójki.

W okresie marzec-maj 2022 RMF FM osiągnął 31,3 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 30,1 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Rozgłośnia 31,3 proc. udziału zdobyła również w okresie styczeń-marzec 2022. To najwyższy wynik, jaki kiedykolwiek uzyskała jakakolwiek rozgłośnia w Polsce w historii badań słuchalności.

Czytaj też: Bracia Sekielscy kończą "Korzenie zła", mimo awansu Tomasza na szefa "Newsweek Polska"

Słuchalność Radia Zet rok do roku wzrosła z 12,3 proc. do 13,4 proc., a Programu I Polskiego Radia – z 4,4 proc. do 4,7 proc. Udział podwoiło Polskie Radio 24 – z 0,7 proc. do 1,5 proc. Trójka zanotowała natomiast spadek z 2,5 proc. do 1,9 proc.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Vox FM z 3,2 proc. (spadek z 3,3 proc.). Wyniki poprawiły Tok FM (z 2,9 proc. do 3,1 proc.) i Radio Wnet (z 0,1 proc. do 0,3 proc.).

Najchętniej słuchana sieć – Eska – zmniejszyła udział z 7,6 proc. do 7,5 proc. Udział wzrósł: Audytorium 17 (regionalne rozgłośnie publiczne z antenami publicznymi) – wzrost z 4,4 proc. do 4,5 proc., Radiu Pogoda – z 0,8 proc. do 1 proc. i Rock Radiu – z 0,4 proc. do 0,5 proc.

Czytaj też: Portal „Czas na Opole” usunął teksty o ojcu Patryka Jakiego. Nawet w archiwalnych PDF-ach

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar.

(KOZ, 10.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.