Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Huta 19 debiutuje jako wydawnictwo z książką o historii polskiego komiksu

Wydawcą książki jest Dariusz Rzontkowski, partner i executive creative director agencji Huta 19 (fot. materiały prasowe)

Agencja kreatywna Huta 19 im. Joachima Fersengelda rozpoczyna działalność wydawniczą.

Książka „Od Łapigrosza do Funky’ego Kovala. Historia komiksu polskiego do roku 1989” autorstwa Adama Ruska jest już dostępna w sprzedaży internetowej na stronie Gildia.pl. Wkrótce pojawi się również w innych księgarniach online oraz podczas spotkań autorskich. Celem obszernej, prawie 700-stronicowej monografii z 1200 skanami jest chronologiczne pokazanie ewolucji graficznej, tematycznej i wydawniczej polskiego komiksu, z objaśnieniem przyczyn tych zmian.

Czytaj też: Cezary Pazura i Janusz Chabior w reklamie Mattel Polska

Wydawcą książki jest Dariusz Rzontkowski, partner i executive creative director agencji Huta 19.

 W przygotowaniu jest angielska wersja książki. Na razie nie wiadomo, jakie kolejne pozycje Huta 19 ma w planach.

(AMS, 06.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.