MullenLowe z kampanią promującą multikanałowość Provident Polska
![](/images/contents/photo_71098_1654233438_big.jpg)
Za zakup mediów odpowiada agencja mediowa OMD (fot. materiały prasowe)
Agencja MullenLowe przygotowała kolejną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident, opartej na piosence "Mam plan". Spot reklamowy nawiązuje do polskiego folkloru i ma na celu promocję multikanałowości marki.
W działaniach reklamowych firma pokazuje, jak odpowiada na potrzeby grup klientów o zróżnicowanych preferencjach zakupowych, którzy mogą otrzymać pożyczkę przez telefon, internet czy bezpośrednio u doradcy.
Czytaj też: Hirek Wrona odpowiada za komunikację firmy Dobre Wina
Reklama została przygotowana w trzech wersjach – w formie 30-sekundowego spotu, a także dwóch 15-sekundowych. Krótsze spoty skupiają się na innych aspektach tej samej kampanii, są także spójne pod względem wizualnym oraz muzycznym.
Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe, a za mediaplany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Działania są prowadzone w telewizji, internecie i kinach.
Czytaj też: Rząd do promocji służby cywilnej wybrał Grupę RMF, ZPR, Polskie Radio, TVP i Polsat
(KAP, 03.06.2022)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)