MullenLowe z kampanią promującą multikanałowość Provident Polska
Za zakup mediów odpowiada agencja mediowa OMD (fot. materiały prasowe)
Agencja MullenLowe przygotowała kolejną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident, opartej na piosence "Mam plan". Spot reklamowy nawiązuje do polskiego folkloru i ma na celu promocję multikanałowości marki.
W działaniach reklamowych firma pokazuje, jak odpowiada na potrzeby grup klientów o zróżnicowanych preferencjach zakupowych, którzy mogą otrzymać pożyczkę przez telefon, internet czy bezpośrednio u doradcy.
Czytaj też: Hirek Wrona odpowiada za komunikację firmy Dobre Wina
Reklama została przygotowana w trzech wersjach – w formie 30-sekundowego spotu, a także dwóch 15-sekundowych. Krótsze spoty skupiają się na innych aspektach tej samej kampanii, są także spójne pod względem wizualnym oraz muzycznym.
Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe, a za mediaplany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Działania są prowadzone w telewizji, internecie i kinach.
Czytaj też: Rząd do promocji służby cywilnej wybrał Grupę RMF, ZPR, Polskie Radio, TVP i Polsat
(KAP, 03.06.2022)