Publicis, Mindshare i AdValue z akcją sprzedażową dla Oreo
Konsumenci, którzy dokonają zakupu Oreo wartości 10 zł, otrzymają zniżki na bilety w kinach Helios (fot. materiały prasowe)
Marka Oreo (Mondelez Polska) uruchomiła kampanię promocyjną i akcję sprzedażową z okazji Dnia Ojca. Za jej przeprowadzenie odpowiedzialne są agencje: Publicis, Mindshare i AdValue.
W ramach kampanii zorganizowano akcję paragonową. Każdy konsument, który zarejestruje paragon po zakupie produktów Oreo za minimum 10 zł, otrzyma kod zniżkowy uprawniający do zakupu biletów za 10 zł na wszystkie pokazy w kinach sieci Helios. Kampania wspierana jest działaniami digital, promocją w kinach, a także materiałami w punktach sprzedaży.
Czytaj też: Biedronka oraz marka Dada ruszają z cyklem podcastów dla rodziców
Za kreację kampanii odpowiada agencja Publicis, a za zakup mediów dom mediowy Mindshare. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Advalue, a działania PR prowadzi agencja Big Picture. Kampania potrwa do 30 czerwca br.
(KAP, 03.06.2022)