Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Katowice po pięciu latach przerwy wyemituje słuchowisko dla dzieci

Radio Katowice będzie 1 czerwca nadawało program m.in. z tramwaju (fot: Radio Katowice/materiały prasowe)

Po pięciu latach przerwy Radio Katowice wraca do słuchowisk radiowych dla dzieci. Z okazji Dnia Dziecka rozgłośnia wyemituje dziś specjalny program, w części realizowany w tramwaju jeżdżącym po aglomeracji śląskiej.

Radiowy tramwaj wyjedzie na śląskie tory o 10 rano. To z niego przez dwie godziny dziennikarze Radia Katowice będą nadawali specjalny program na Dzień Dziecka. - Zmieniamy sygnały, jingle i linery. Zamiast naszego lektora – głosu prowadzącego – na antenie w sygnałach pojawią się dzieci. Będą całodzienne konkursy, a wieczorem słuchowisko - mówi dyrektor programowa stacji Ewelina Kosałka-Passia.

Słuchowisko radiowe dla dzieci jest pierwszą realizacją teatru radiowego w Radiu Katowice po pięciu latach przerwy. Audycję przygotowano wraz z Teatrem Banialuka z Bielska-Białej. - To ogromne wyzwanie, ale efekt końcowy jest niezwykły – mówi Piotr Ornowski, prezes Radia Katowice.

Premiera słuchowiska „Kajtuś czarodziej” opartego na twórczości Janusza Korczaka rozpocznie się na antenie o 19.10. Adaptacji tekstu podjął się Artur Pałyga, spektakl wyreżyserował Paweł Łysak, muzykę dobrał Krzysztof Maciejowski, a o realizację akustyczną zadbał Jacek Kurkowski.

Poprzednie radiowe realizacje teatralne odbyły się w 2017 roku, kiedy powstało słuchowisko "Nowy horyzont" według tekstów Małgorzaty Lech, oraz w 2006 roku, kiedy zrealizowano "Pokój z widokiem na wojnę polsko-jaruzelską" z tekstem Feliksa Netza.

(PAR, 01.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.