W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Katowice po pięciu latach przerwy wyemituje słuchowisko dla dzieci

Radio Katowice będzie 1 czerwca nadawało program m.in. z tramwaju (fot: Radio Katowice/materiały prasowe)

Po pięciu latach przerwy Radio Katowice wraca do słuchowisk radiowych dla dzieci. Z okazji Dnia Dziecka rozgłośnia wyemituje dziś specjalny program, w części realizowany w tramwaju jeżdżącym po aglomeracji śląskiej.

Radiowy tramwaj wyjedzie na śląskie tory o 10 rano. To z niego przez dwie godziny dziennikarze Radia Katowice będą nadawali specjalny program na Dzień Dziecka. - Zmieniamy sygnały, jingle i linery. Zamiast naszego lektora – głosu prowadzącego – na antenie w sygnałach pojawią się dzieci. Będą całodzienne konkursy, a wieczorem słuchowisko - mówi dyrektor programowa stacji Ewelina Kosałka-Passia.

Słuchowisko radiowe dla dzieci jest pierwszą realizacją teatru radiowego w Radiu Katowice po pięciu latach przerwy. Audycję przygotowano wraz z Teatrem Banialuka z Bielska-Białej. - To ogromne wyzwanie, ale efekt końcowy jest niezwykły – mówi Piotr Ornowski, prezes Radia Katowice.

Premiera słuchowiska „Kajtuś czarodziej” opartego na twórczości Janusza Korczaka rozpocznie się na antenie o 19.10. Adaptacji tekstu podjął się Artur Pałyga, spektakl wyreżyserował Paweł Łysak, muzykę dobrał Krzysztof Maciejowski, a o realizację akustyczną zadbał Jacek Kurkowski.

Poprzednie radiowe realizacje teatralne odbyły się w 2017 roku, kiedy powstało słuchowisko "Nowy horyzont" według tekstów Małgorzaty Lech, oraz w 2006 roku, kiedy zrealizowano "Pokój z widokiem na wojnę polsko-jaruzelską" z tekstem Feliksa Netza.

(PAR, 01.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.