"Kuchenne rewolucje" straciły widzów, ale wciąż zapewniają TVN pozycję lidera w 16-49
TVN, pokazując "Kuchenne rewolucje", ma ponad 15 proc. udziału w grupie 16-49 (fot. materiały prasowe)
"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler wiosną przyciągały do TVN średnio 1,35 mln widzów – o ok. 300 tys. mniej, niż przed rokiem.
TVN pokazywał nowy sezon "Kuchennych rewolucji" w czwartki o 21.35, od 3 marca do 26 maja. Najwięcej widzów – 1,55 mln – program zgromadził 21 kwietnia.
Czytaj też: Wyrok skazujący Ewę Siedlecką na grzywnę uchylony przez sąd okręgowy
Emitując "Kuchenne rewolucje", TVN miał średnio 11,95 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia i 15,8 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W paśmie 21.36-22.38 w grupie ogólnej TVN z 11,3 proc. udziału przegrywał tylko z TVP 1 (12,33 proc.), a miał lepszy wynik od Polsatu (6,46 proc.) i TVP 2 (3,94 proc.). W grupie 16-49 TVN był zdecydowanym liderem, osiągając 15,04 proc. (Polsat – 7,89 proc., TVP 1 – 7,68 proc., TVP 2 – 2,61 proc.).
Wiosną 2021 roku "Kuchenne rewolucje" oglądało w TVN średnio 1,66 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Jak dużo zarobiły media na kampanii Polskiego Ładu? TVP prawie 2 mln złotych
(KOZ, 30.05.2022)