Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jen Psaki oficjalnie w telewizji CNBC

Jen Psaki pracę dla telewizji rozpocznie jesienią (fot. Wikimedia Commons/The White House)

Jen Psaki, która 13 maja oficjalnie pożegnała się ze stanowiskiem sekretarz prasowej Białego Domu została przedstawiona jako nowa pracowniczka sieci telewizyjnej CNBC.

Powody jej odejścia z administracji państwowej były znane od dawna, ale dopiero teraz władze telewizji potwierdziły jej zatrudnienie. Psaki nie rozpocznie jednak pracy od razu, a dopiero jesienią. Pojawiać się będzie również w stacji NBC i serwisie streamingowym Peacock, w specjalnych programach związanych z listopadowymi wyborami do Kongresu, a następnie z wyborami prezydenckimi w 2024 roku.

Czytaj też: Dziennikarz Pablo G. pozostanie przez kolejne trzy miesiące w areszcie

"Ostry dowcip Jen w połączeniu z biegłością w poruszanych przez nią tematach sprawiły, że stała się powszechnie znana w całym kraju i dlatego spróbowaliśmy ją zatrudnić" - powiedziała Rashida Jones, szefowa CNBC.

Od 13 maja następczynią Psaki na stanowisku rzeczniczki prasowej Białego Domu jest Karine Jean-Pierre, pierwsza lesbijka i ciemnoskóra kobieta na tym stanowisku.

Czytaj też: RAS Polska nie zaprzecza, że w sprawie zachowań Tomasza Lisa pracowała komisja

 

(MAC, 26.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.