Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencje Publicis Groupe z kampanią launchową dla Crunchips Nachos

Crunchips Nachos zadebiutowały na rynku w maju br. (fot. materiały prasowe)

Marka Crunchips uruchomiła kampanię promującą nowy produkt Crunchips Nachos (Lorenz) w trzech wariantach smakowych. Za działania promocyjne odpowiadają agencje Publicis Group: Spark Foundry, Performics i LiquidThread.

Spark Foundry odpowiada za planowanie i zakup mediów. Działaniami paid social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics, a kreację i koncepcję komunikacji w mediach społecznościowych przygotowała LiquidThread.

Czytaj też: 178 reklam oglądaliśmy każdego dnia roku 2021. W tym roku najmniej spotów – w dniu wybuchu wojny

Działania promocyjne osadzone są w digitalu i kierują do markeplace'u marki na Allegro. W mediach społecznościowych wykorzystywane są spoty reklamowe stworzone przez agencję GPD. Zaplanowano również działania niestandardowe na Twitchu i APEX Bidstack. Ta druga platforma zapewnia widoczność marki w grach mobilnych.

(KAP, 24.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.