Agencje Publicis Groupe z kampanią launchową dla Crunchips Nachos
Crunchips Nachos zadebiutowały na rynku w maju br. (fot. materiały prasowe)
Marka Crunchips uruchomiła kampanię promującą nowy produkt Crunchips Nachos (Lorenz) w trzech wariantach smakowych. Za działania promocyjne odpowiadają agencje Publicis Group: Spark Foundry, Performics i LiquidThread.
Spark Foundry odpowiada za planowanie i zakup mediów. Działaniami paid social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics, a kreację i koncepcję komunikacji w mediach społecznościowych przygotowała LiquidThread.
Czytaj też: 178 reklam oglądaliśmy każdego dnia roku 2021. W tym roku najmniej spotów – w dniu wybuchu wojny
Działania promocyjne osadzone są w digitalu i kierują do markeplace'u marki na Allegro. W mediach społecznościowych wykorzystywane są spoty reklamowe stworzone przez agencję GPD. Zaplanowano również działania niestandardowe na Twitchu i APEX Bidstack. Ta druga platforma zapewnia widoczność marki w grach mobilnych.
(KAP, 24.05.2022)