MullenLowe Warsaw z pierwszą po przetargu kampanią dla Tchibo Exclusive
Kampania będzie trwała do końca czerwca (screen: YouTube/Tchibo Polska)
Agencja MullenLowe Warsaw, która w marcu wygrała prowadzony od końca ub.r. przetarg na przygotowanie kampanii online dla marki kawy Tchibo Exclusive, rusza z kampanią digital.
W ramach platformy komunikacyjnej "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli" MullenLowe Warsaw przygotowała serię sześciu 10-sekundowych spotów, ilustrujących sytuacje, w których kawa jest nieodzowna.
Czytaj też: Reklamę Shopee w telewizji obejrzało 85 proc. widzów w wieku 16-59 lat
Produkcją spotów zajęło się studio Truskavka, muzyka pochodzi z zasobów Massive Music, a za planowanie mediów odpowiedzialna jest OMD. Oprócz materiałów wideo powstały również materiały statyczne i HTML5, a także propozycje POS. Kampania będzie trwała do końca czerwca.
(AMS, 17.05.2022)