Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Value Media kupuje media dla marki Dobra Kaloria

W ofercie Dobrej Kalorii znajdują się wegańskie zamienniki mięsa (fot. materiały prasowe)

Należąca do Group One agencja mediowa Value Media wygrała przetarg marki Dobra Kaloria i w ramach umowy przeprowadziła pierwszą kampanię promocyjną bezmięsnych produktów na grilla.

Kampania jest realizowana na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych oraz w formie reklamy display i promuje ofertę bezmięsnych produktów na grilla, takich jak roślinne burgery, kaszanki czy kiełbaski. W kampanii wykorzystywana jest piosenka "Dobra, dobra, dobra" zespołu Golden Life.

Czytaj też: Królowie promują loterię pieniężną marki Tyskie

Za kreację i opracowanie pomysłu odpowiada agencja Cut The Mustard. Value Media współpracowała przy prowadzeniu działań promocyjnych z agencją martechową SalesTube (Group One).

(KAP, 13.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.