Królowie promują loterię pieniężną marki Tyskie
Spoty reklamowe będą emitowane w telewizji od 16 maja (fot. materiały prasowe)
Tyskie (Kompania Piwowarska) rusza z kampanią, w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrać gotówkę.
Tyskie (Kompania Piwowarska) rusza z kampanią, w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrać gotówkę.
Wybór historycznych postaci jest nieprzypadkowy. Każda z nich prezentuje określoną kwotę: Bolesław Chrobry przynosi wygraną o wartości 20 zł, Kazimierz Wielki zasila kwotą 50 zł, a spotkanie Władysława Jagiełły jest warte 100 zł.
Konsument, który chce wziąć udział w aktywacji, musi kupić promocyjne piwo Tyskie, wpisać z niego kod na stronie marki i odebrać gotówkę bezpośrednio z bankomatu Euronetu.
Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo, któremu towarzyszą działania digitalowe i non standard. Promocja potrwa do 31 sierpnia br.
Spot reklamowy wyreżyserował duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński). Wersje 30- i 15-sekundowe będą emitowane w telewizji od 16 maja. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję - Televisor, a za dźwięk - Juice. Realizacją działań reklamowych 360 zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów - Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, za design opakowań odpowiada Brand New Attitude.
(AMS, 11.05.2022)