Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CDA Premium nadal rośnie - ma już ponad 466 tys. subskrybentów

CDA ma o ponad 117 tys. subskrybentów więcej niż rok temu (Fot. Unsplash.com)

W pierwszym kwartale br. przychody spółki CDA SA ze sprzedaży wyniosły 17,5 mln zł i były zbliżone do osiągniętych w pierwszym kwartale 2021 roku. Zysk netto wzrósł o 5,8 proc. Liczba subskrybentów usługi CDA Premium pod koniec marca przekroczyła 466 tys.

W pierwszym kwartale 2022 roku CDA SA odnotowało 17,5 mln zł przychodów, co jest wynikiem zbliżonym do ubiegłorocznego (wzrost o 2 proc.).

Izolacja zachęcała do konsumowania treści VOD

Jak tłumaczy spółka, wynika to przede wszystkim z efektu wysokiej bazy. "W pierwszym kwartale ubiegłego roku istotnym czynnikiem kształtującym wyniki były ograniczenia narzucone przez rząd w związku z pandemią COVID-19 – izolacja, zamknięcie kin, przymusowe ferie zimowe zachęcały do częstszego niż zwykle konsumowania treści VOD zarówno na urządzeniach mobilnych jak i Smart TV" – napisano w komunikacie giełdowym.

Czytaj też: Grupa Polsat Plus raportuje znacznie mniejszy zysk kwartalny niż rok temu

Sprzedaż miesięcznych abonamentów CDA Premium oraz CDA TV w pierwszym kwartale 2022 roku stanowiła ponad 97 proc. przychodów spółki i wyniosła 17 mln zł. Zysk operacyjny odnotowany w pierwszym kwartale 2022 roku wyniósł 6,2 mln zł i był o 5,2 proc. wyższy w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. W omawianym kwartale spółka wypracowała zysk netto 5 mln zł (wzrost o 5,8 proc.).

Blisko 400 tys. filmów CDA Premium Free

Na koniec marca 2022 roku liczba aktywnych subskrypcji CDA Premium oraz pakietów Start oraz Podstawowy w ramach oferty CDA TV wyniosła 466 841, to o ponad 117 tys. więcej niż w analogicznym okresie 2021 roku. Serwis ma w portfolio blisko 400 tys. filmów wideo z kategorii CDA Premium Free. Firma w omawianym okresie przeprowadziła negocjacje, mające na celu rozpoczęcie współpracy z nowymi dystrybutorami filmowymi w przedmiocie rozwoju segmentu CDA Premium.

Czytaj też: CBOS: TVP ma więcej ocen negatywnych niż pozytywnych

W pierwszym kwartale opłata audiowizualna nałożona na CDA SA wyniosła 255,1 tys. zł.

(BAE, 12.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.