Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Turbo poprawił wyniki i obronił pozycję lidera kanałów lifestylowych

W grupie ogólnej TVN Turbo miał w kwietniu 0,66 proc. udziału (fot. mat. pras)

TVN Turbo, który w kwietniu był ponownie najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, poprawił wyniki w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Z kolei druga w zestawieniu stacja Polsat Play zanotowała gorszy udział niż rok temu.

W grupie ogólnej TVN Turbo (Grupa TVN) miał w kwietniu 0,66 proc. udziału (wzrost z 0,6 proc. w kwietniu 2021 roku). Na drugiej pozycji znalazł się Polsat Play (Grupa Polsat Plus), który zanotował spadek widowni z 0,62 proc. do 0,54 proc., a na trzeciej  TVN Style (Grupa TVN) z 0,5 proc. udziału (wzrost z 0,47 proc.). Wynik kolejnego w zestawieniu kanału Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) zmalał z 0,4 proc. do 0,34 proc., a HGTV (Grupa TVN) - z 0,43 proc. do 0,32 proc.

Czytaj też: Premier składał życzenia w wybranych mediach. Wydano 650 tys. zł

W pierwszej dziesiątce kanałów lifestylowych znalazły się również: TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,25 proc. (wzrost z 0,16 proc.), TLC (Grupa TVN) - 0,22 proc. (bez zmian), Food Network (Grupa TVN) - 0,18 proc. (spadek z 0,19 proc.), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,13 proc. (0,14 proc. rok temu) i Travel Channel (Grupa TVN) - 0,12 proc. (bez zmian).

TVN Turbo prowadzi także w grupie komercyjnej

W grupie komercyjnej 16-49 liderem też był TVN Turbo, zdobywając 0,87 proc. udziału wobec 0,93 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu znalazł się TVN Style - 0,63 proc. (spadek z 0,67 proc.), a na trzecim Polsat Play - 0,58 proc. (spadek z 0,72 proc.). Ponadto w pierwszej piątce uplasowały się również: Polsat Cafe - 0,37 proc. (spadek z 0,49 proc.) i HGTV - 0,26 proc. (0,42 proc. rok temu).

Czytaj też: Średnio 1,16 mln widzów "Mask Singer", TVN liderem w grupie komercyjnej

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy także był TVN Turbo - 0,95 proc. udziału (wzrost z 0,88 proc.). Na drugim miejscu znalazł się Polsat Play - 0,63 proc. (spadek z 0,73 proc.), a na trzecim TVN Style - 0,57 proc. (spadek z 0,61 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 10.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.