TVN Turbo poprawił wyniki i obronił pozycję lidera kanałów lifestylowych
W grupie ogólnej TVN Turbo miał w kwietniu 0,66 proc. udziału (fot. mat. pras)
TVN Turbo, który w kwietniu był ponownie najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, poprawił wyniki w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Z kolei druga w zestawieniu stacja Polsat Play zanotowała gorszy udział niż rok temu.
W grupie ogólnej TVN Turbo (Grupa TVN) miał w kwietniu 0,66 proc. udziału (wzrost z 0,6 proc. w kwietniu 2021 roku). Na drugiej pozycji znalazł się Polsat Play (Grupa Polsat Plus), który zanotował spadek widowni z 0,62 proc. do 0,54 proc., a na trzeciej TVN Style (Grupa TVN) z 0,5 proc. udziału (wzrost z 0,47 proc.). Wynik kolejnego w zestawieniu kanału Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) zmalał z 0,4 proc. do 0,34 proc., a HGTV (Grupa TVN) - z 0,43 proc. do 0,32 proc.
Czytaj też: Premier składał życzenia w wybranych mediach. Wydano 650 tys. zł
W pierwszej dziesiątce kanałów lifestylowych znalazły się również: TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,25 proc. (wzrost z 0,16 proc.), TLC (Grupa TVN) - 0,22 proc. (bez zmian), Food Network (Grupa TVN) - 0,18 proc. (spadek z 0,19 proc.), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,13 proc. (0,14 proc. rok temu) i Travel Channel (Grupa TVN) - 0,12 proc. (bez zmian).
TVN Turbo prowadzi także w grupie komercyjnej
W grupie komercyjnej 16-49 liderem też był TVN Turbo, zdobywając 0,87 proc. udziału wobec 0,93 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu znalazł się TVN Style - 0,63 proc. (spadek z 0,67 proc.), a na trzecim Polsat Play - 0,58 proc. (spadek z 0,72 proc.). Ponadto w pierwszej piątce uplasowały się również: Polsat Cafe - 0,37 proc. (spadek z 0,49 proc.) i HGTV - 0,26 proc. (0,42 proc. rok temu).
Czytaj też: Średnio 1,16 mln widzów "Mask Singer", TVN liderem w grupie komercyjnej
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy także był TVN Turbo - 0,95 proc. udziału (wzrost z 0,88 proc.). Na drugim miejscu znalazł się Polsat Play - 0,63 proc. (spadek z 0,73 proc.), a na trzecim TVN Style - 0,57 proc. (spadek z 0,61 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 10.05.2022)