Średnio 1,16 mln widzów "Mask Singer", TVN liderem w grupie komercyjnej
Pierwszą edycję wygrała Natasza Urbańska przebrana za deszcz (fot. materiały prasowe)
Średnio 1,16 mln widzów przyciągał do TVN nowy muzyczny show "Mask Singer". Program dawał stacji pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49.
TVN pokazywał show od 5 marca do 7 maja, w soboty ok. 20. Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek - 1,45 mln. TVN, pokazując "Mask Singer", miał średnio 8,89 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 11,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W paśmie 20.03-21.25, w większości pokrywającym się z emisją programu, w grupie ogólnej TVN z udziałem 8,29 proc. przegrywał z TVP 2 (10,95 proc.). TVP 1 miał wtedy 8,02 proc., a Polsat - 6,25 proc. W grupie 16-49 TVN prowadził, zdobywając 11 proc. Dla porównania TVP 2 miał 8,57 proc., Polsat - 7,42 proc., a TVP 1 - 4,49 proc.
Czytaj też: Premier składał życzenia w wybranych mediach. Wydano 650 tys. zł
W porównaniu z analogicznym pasmem rok wcześniej udziały TVN w grupie ogólnej wzrosły z 6,5 do 8,3 proc., a w komercyjnej 16-49 z 8,8 do 11 proc.
Udostępnione przez TVN dane uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).
W "Mask Singer" śpiewają znane osoby, których tożsamość jest ukryta pod maską. Program prowadzi Michał Meyer. W jury zasiadają Julia Kamińska, Joanna Trzepiecińska, Kuba Wojewódzki i Kacper Ruciński. Pierwszą edycję wygrała Natasza Urbańska przebrana za deszcz. Do finału tej edycji dostał się przebrany za koguta były dziennikarz polityczny TVN Krzysztof Skórzyński - wcześniej zawieszony za kłamstwa w sprawie doradzania ministrowi Michałowi Dworczykowi.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 10.05.2022)