Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Premier składał życzenia w wybranych mediach. Wydano 650 tys. zł

Życzenia Mateusza Morawieckiego pojawiły się w TVP i Polsacie, ale nie było ich w TVN (screen: YouTube/Kancelaria Premiera)

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wydała 650 tys. zł na emisję w telewizji i radiu życzeń premiera Mateusza Morawieckiego z okazji Świąt Wielkanocnych.

Centrum Informacyjne Rządu udostępniło dane "Presserwisowi" w trybie dostępu do informacji publicznej.

Życzenia w TVP i Polsacie, ale nie w TVN

"Premier, w specjalnym orędziu podziękował Polakom za ich pomoc i wsparcie okazywane obywatelom zza wschodniej granicy" – wyjaśnia CIR. "Materiał wideo został zrealizowany u jednej z polskich rodzin, która okazała wsparcie i przyjęła pod swój dach sąsiadów zza wschodniej granicy" – czytamy w przekazanej nam odpowiedzi.

Czytaj też: TVP powtórzyła dokument Marcina Tulickiego o Tusku "na specjalne życzenie widzów"

"Wielkanocne wystąpienia premiera w 2022 r. ukazały się m.in. w stacjach o największym zasięgu" – wskazuje CIR. Życzenia Mateusza Morawieckiego pojawiły się w TVP i Polsacie, ale nie było ich w TVN. Wybrano za to TV Republika i TV Trwam, telewizje o znacznie niższej oglądalności. Spośród stacji radiowych materiał pojawił się w Grupie RMF i Polskim Radiu, pominięto drugiego największego nadawcę komercyjnego, czyli Eurozet.

Jak wylicza "Presserwisowi" CIR, wartość umów z TVP i Polsatem wynosiła po 150 tys. zł brutto, z Polskim Radiem i Grupą RMF – po 100 tys. zł, a z TV Republika i TV Trwam – po 75 tys. zł.

Czytaj też: "Gazeta Wyborcza" nie musi publikować sprostowań do tekstu o Jacku Kurskim

(KOZ, 09.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.