Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PISF: 7,6 mln zł opłaty audiowizualnej od dostawców VoD w pierwszym kwartale

Tak zwany podatek od Netflixa obowiązuje od lipca 2020 roku (fot. Cottonbro/Pexels.com)

Łącznie 7,6 mln zł opłaty audiowizualnej przekazały podmioty wideo na żądanie za pierwszy kwartał 2022 roku - Polski Instytut Sztuki Filmowej ujawnił "Presserwisowi".

Jest to o 54 proc. więcej (tj. o 2,7 mln zł) niż za pierwszy kwartał 2021 roku. Z kolei w porównaniu z czwartym kwartałem 2022 roku wpływy były wyższe o 8 proc. (o 577 tys. zł).

Czytaj też: TVP powtórzyła dokument Marcina Tulickiego o Tusku "na specjalne życzenie widzów"

Tak zwany podatek od Netflixa obowiązuje od lipca 2020 roku i od tego czasu wpływy z tego tytułu wyniosły ponad 40 mln zł. Opłata w wysokości 1,5 proc. przychodu pobierana od dostawców VoD jest przekazywana do Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

Przepis o nowej opłacie audiowizualnej został wprowadzony w tzw. trzeciej tarczy antykryzysowej przygotowanej przez rząd. PISF nie podaje, które podmioty wnoszą opłaty.

Czytaj też: "Gazeta Wyborcza" nie musi publikować sprostowań do tekstu o Jacku Kurskim

(KOZ, 09.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.