Grupa Żywiec uruchamia kampanię Heineken Silver
Działania prowadzone są w ogólnopolskiej telewizji, digitalu oraz poprzez materiał OOH (screen: YouTube/Heineken)
Po tym jak w marcu Heineken otworzył wirtualny browar na platformie Decentraland, marka uruchomiła właściwą kampanię dedykowaną nowemu piwu – Heineken Silver.
Kampania promująca nowy produkt wykorzystuje motyw zderzenia wyobrażeń z prawdziwym życiem. Działania prowadzone są w ogólnopolskiej telewizji, digitalu oraz poprzez materiał OOH. Firma współpracuje również z influencerami.
Czytaj też: Browar Fortuna i Robert Makłowicz wspólnie stworzyli piwo
Premiera Heineken Silver w metaverse została określona przez Marcina Filipiaka, dyrektora marki Heineken w Grupie Żywiec, mianem "ironicznego żartu". Marka nie informuje, które agencje są odpowiedzialne za działania kreatywne i zakup mediów w Polsce.
(KAP, 25.04.2022)