Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec uruchamia kampanię Heineken Silver

Działania prowadzone są w ogólnopolskiej telewizji, digitalu oraz poprzez materiał OOH (screen: YouTube/Heineken)

Po tym jak w marcu Heineken otworzył wirtualny browar na platformie Decentraland, marka uruchomiła właściwą kampanię dedykowaną nowemu piwu – Heineken Silver.

Kampania promująca nowy produkt wykorzystuje motyw zderzenia wyobrażeń z prawdziwym życiem. Działania prowadzone są w ogólnopolskiej telewizji, digitalu oraz poprzez materiał OOH. Firma współpracuje również z influencerami.

Czytaj też: Browar Fortuna i Robert Makłowicz wspólnie stworzyli piwo

Premiera Heineken Silver w metaverse została określona przez Marcina Filipiaka, dyrektora marki Heineken w Grupie Żywiec, mianem "ironicznego żartu". Marka nie informuje, które agencje są odpowiedzialne za działania kreatywne i zakup mediów w Polsce.

(KAP, 25.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.