Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania MullenLowe Warsaw trafiła na rynki czeski i rumuński

Za pomysł i realizację odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw (screen: YouTube/jamesoncz)

Kampania reklamowa dla marki Jameson, zrealizowana w zeszłym roku przez agencję MullenLowe Warsaw na polski rynek, będzie promowała markę również w Czechach i Rumunii.

Jameson, marka irlandzkiej whiskey, za którą w Polsce odpowiada firma Wyborowa SA, zrealizowała kampanię pod hasłem „Szukaj swoich”. Za pomysł i realizację odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw. Nowa komunikacja marki wystartowała na naszym rynku w listopadzie zeszłego roku. Teraz polską kampanię zdecydowały się zaadaptować na swoje rynki działy marketingu marki z Czech oraz Rumunii.

Czytaj też: Brand New Galaxy kupiona przez amerykańską sieć Stagwell

W Polsce kampania odbywała się głównie w kanałach digital ze względu na krajowe ograniczenia reklamy alkoholu. W Czechach i Rumunii spoty wideo będą emitowane również w telewizji.

(AMS, 25.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.