Kampania MullenLowe Warsaw trafiła na rynki czeski i rumuński

Za pomysł i realizację odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw (screen: YouTube/jamesoncz)
Kampania reklamowa dla marki Jameson, zrealizowana w zeszłym roku przez agencję MullenLowe Warsaw na polski rynek, będzie promowała markę również w Czechach i Rumunii.
Jameson, marka irlandzkiej whiskey, za którą w Polsce odpowiada firma Wyborowa SA, zrealizowała kampanię pod hasłem „Szukaj swoich”. Za pomysł i realizację odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw. Nowa komunikacja marki wystartowała na naszym rynku w listopadzie zeszłego roku. Teraz polską kampanię zdecydowały się zaadaptować na swoje rynki działy marketingu marki z Czech oraz Rumunii.
Czytaj też: Brand New Galaxy kupiona przez amerykańską sieć Stagwell
W Polsce kampania odbywała się głównie w kanałach digital ze względu na krajowe ograniczenia reklamy alkoholu. W Czechach i Rumunii spoty wideo będą emitowane również w telewizji.
(AMS, 25.04.2022)
