Mediapanel: w marcu Business Insider, Money i O2 najpopularniejsze wśród serwisów biznesowych
Businessinsider.com.pl w marcu odwiedziło 11,02 mln użytkowników (fot. pexels.com)
Businessinsider.pl utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu serwisów o tematyce biznes, finanse i prawo. Największy procentowy wzrost liczby użytkowników zaliczył portal Wp.pl.
Jak wynika z danych Mediapanelu, Businessinsider.com.pl (Ringier Axel Springer Polska) w marcu odwiedziło 11,02 mln użytkowników (wzrost o 1,99 proc. w porównaniu z lutym 2022 roku). Na kolejnych miejscach znalazły się: Money.pl (Wirtualna Polska Holding) – 10,31 mln (wzrost o 15,90 proc.), O2.pl (Wirtualna Polska Holding) – 6,37 (spadek o 2,40 proc.), Wp.pl (Wirtualna Polska Holding) - 5,62 mln (wzrost o 26,19 proc.), Bankier.pl (Bonnier) – 5,48 mln (wzrost o 12,80 proc.), Biznes.interia.pl (Grupa Polsat-Interia) - 5,30 mln (wzrost o 5,70 proc.), Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 4,79 mln (spadek o 0,65 proc.), Rp.pl (Gremi Media) – 4,78 mln (wzrost o 6,49 proc.), Infor.pl (Infor Biznes) – 4,61 mln (spadek o 12,69 proc.) i Next.gazeta.pl (Agora) – 4,51 mln (spadek o 15,07 proc.).
Czytaj też: W marcu Wprost.pl miał już prawie 9 mln użytkowników
Wszystkie serwisy są audytowane.
(BAE, 25.04.2022)