Mediapanel: w marcu Wprost.pl miał już prawie 9 mln użytkowników
W marcu Wprost.pl odwiedziło 8,97 mln użytkowników (fot. Unsplash.com)
W marcowym zestawieniu internetowych serwisów tygodników opinii Tysol.pl znalazł się przed Polityka.pl. Liderem pozostaje Wprost.pl.
Jak wynika z danych Mediapanel, w marcu Wprost.pl (PMPG Polskie Media) odwiedziło 8,97 mln użytkowników (wzrost o 5,82 proc. w porównaniu z lutym 2022). Dalej znalazły się: Dorzeczy.pl (Orle Pióro) - 4,06 mln (wzrost o 15,24 proc.), Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 2,98 mln (wzrost o 9,55 proc.), Tysol.pl (Tysol) - 1,98 mln (wzrost o 78,93 proc.), Polityka.pl (Polityka) - 1,72 mln (spadek o 0,89 proc.), Niedziela.pl (Kuria Metropolitalna w Częstochowie) - 1,00 mln (spadek o 9,14 proc.) i Gosc.pl (Instytut Gość Media) - 0,83 mln (wzrost o 9,28 proc.).
Najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Wprost.pl - 14 min 54 sek. Dalej były: Dorzeczy.pl - 11 min 8 s, Polityka.pl - 6 min 48 s, Niedziela.pl - 4 min 4 s, Newsweek.pl - 4 min 1 s.
Czytaj też: Allegro, AliExpress i Media Expert najpopularniejszymi e-commerce'ami
Serwisy Gosc.pl i Niedziela.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.
(BAE, 22.04.2022)