Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix stracił klientów po raz pierwszy od 10 lat

Według władz Netflixa za spadki jest odpowiedzialne również zawieszenie usług w Rosji (fot. Pixabay.com)

Netflix odnotował w pierwszym kwartale spadek o 200 tys. klientów, do 221,6 mln. To pierwsza utrata subskrybentów od 2011 roku. Według szefostwa serwisu winna temu jest rosnącą konkurencja i udostępnianie przez użytkowników swoich haseł innym osobom.

Netflix ma w ciągu najbliższych kilku lat wprowadzić tańszą opcję subskrypcji, ale z emisją reklam. Serwis chce też ograniczyć wydatki na filmy i programy telewizyjne.

Według władz Netflixa za spadki jest odpowiedzialne również zawieszenie usług w Rosji, co skutkowało utratą 0,7 mln klientów.

Czytaj także: KPRM wydała 22,3 mln zł na zakup czasu antenowego w TVP i Polskim Radiu w 2021 roku

Analitycy liczyli na wzrost liczby klientów Netflixa w pierwszym kwartale o 2,73 mln. Po informacji o spadku liczby subskrybentów akcje firmy zaliczyły 25 proc. obniżkę wartości na giełdzie.

Niższe od założeń były też przychody Netflixa w pierwszym kwartale - zwiększyły się rok do roku o 9,8 proc. do 7,9 mld dolarów, a nie o 10,3 proc., jak zakładały prognozy.

(MNIE, 20.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.