Program z Pascalem Brodnickim od maja w TVN. Za produkcję branded content odpowiada Dentsu Polska
W programie Pascal Brodnicki powraca po siedmiu latach do telewizji, żeby pomóc dzieciom w podziękowaniu ich idolom (fot. Joanna Kowalczuk)
W ramach realizacji branded content Dentsu Polska zrealizowała produkcję "Tak smakuje dziękuję", z udziałem Pascala Brodnickiego. Program będzie emitowany na antenie TVN.
„Tak smakuje dziękuję” to 22-minutowy program telewizyjny branded content, stworzony przez zintegrowany zespół Dentsu Polska (agencję produkcyjną The Story Lab oraz agencje mediowe Carat i iProspect) przy udziale partnerów – Tefal oraz Aldi. Program będzie się składał z sześciu odcinków, emitowanych w niedziele o godz. 17.30 w TVN. Pierwszy trafi do emisji 8 maja.
W programie Pascal Brodnicki powraca po siedmiu latach do telewizji, żeby pomóc dzieciom w podziękowaniu ich idolom - trenerom sportowym, strażakom, opiekunom, dawcom szpiku. W ramach wdzięczności wspólnie przygotują dla nich niespodziankę - uroczystą kolację.
(AMS, 12.04.2022)