Gruzja promuje w Polsce swoje wina, Szymon Milonas ambasadorem kampanii

Polska jest trzecim największym odbiorcą gruzińskiego wina (fot. Sven Wilhelm/Unsplash)
National Wine Agency of Georgia (LEPL) rozpoczyna w naszym kraju kampanię promującą kulturę, tradycję i wyroby gruzińskich winiarni.
W ramach kampanii odbędzie się szereg działań komunikacyjnych skierowanych zarówno do konsumentów, jak i profesjonalistów oraz przedstawicieli branży winiarskiej. Zaplanowano działania informacyjne i edukacyjne na temat win gruzińskich, a także historii i tradycji związanych z ich wytwarzaniem. Ambasadorem kampanii został Szymon Milonas, znawca win, sommelier aktywnie działający w Stowarzyszeniu Sommelierów Polskich.
Za działania odpowiada polsko-gruziński zespół, w skład którego wchodzą członkowie LEPL oraz agencji People PR.
W 2021 roku Gruzja wyeksportowała 107 mln butelek wina do 62 krajów na świecie. Polska jest trzecim największym odbiorcą gruzińskiego wina, w 2021 roku trafiło do naszego kraju 7 mln butelek.
(AMS, 08.04.2022)
