Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Plej wygrywa przetarg obsługi Armor All z Oracle Red Bull Racing

Marka Armor All weszła w długoterminowe partnerstwo z Oracle Red Bull Racing Team (fot.oracle.com)

Plej wygrywa globalny przetarg na obsługę komunikacyjną promocji Armor All z Oracle Red Bull Racing.

Armor All to gama kosmetyków samochodowych. Marka weszła w długoterminowe partnerstwo z jedną z drużyn Formuły 1 - Oracle Red Bull Racing Team. W efekcie tej współpracy zaplanowano globalną promocję, opartą na różnych mechanizmach, w większości krajów: buy & win. Kupując produkty Armor All, można wygrać promocyjne boxy z gadżetami Oracle Red Bull Racing Team.

Na początku roku ogłoszono globalny przetarg na komunikację związaną z promocją. Autorem zwycięskiej idei i koncepcji kreatywnej jest Plej.

W efekcie wygranego przetargu Plej powierzono digital amplification, czyli przełożenie idei kreatywnej na komunikację promocji w social mediach oraz stworzenie propozycji kreacji dla krajów, w których dostępne są produkty marki. Plej przygotowuje landing page dla tej promocji na rynki: polski, niemiecki, francuski i koreański.

Rozmowy z kolejnymi rynkami są w toku. Agencja poprowadzi także promocję Armor All z Oracle Red Bull Racing w Polsce. Start działań w naszym kraju planowany jest tuż po Wielkanocy.  

(AMS, 08.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.