Plej wygrywa przetarg obsługi Armor All z Oracle Red Bull Racing

Marka Armor All weszła w długoterminowe partnerstwo z Oracle Red Bull Racing Team (fot.oracle.com)
Plej wygrywa globalny przetarg na obsługę komunikacyjną promocji Armor All z Oracle Red Bull Racing.
Armor All to gama kosmetyków samochodowych. Marka weszła w długoterminowe partnerstwo z jedną z drużyn Formuły 1 - Oracle Red Bull Racing Team. W efekcie tej współpracy zaplanowano globalną promocję, opartą na różnych mechanizmach, w większości krajów: buy & win. Kupując produkty Armor All, można wygrać promocyjne boxy z gadżetami Oracle Red Bull Racing Team.
Na początku roku ogłoszono globalny przetarg na komunikację związaną z promocją. Autorem zwycięskiej idei i koncepcji kreatywnej jest Plej.
W efekcie wygranego przetargu Plej powierzono digital amplification, czyli przełożenie idei kreatywnej na komunikację promocji w social mediach oraz stworzenie propozycji kreacji dla krajów, w których dostępne są produkty marki. Plej przygotowuje landing page dla tej promocji na rynki: polski, niemiecki, francuski i koreański.
Rozmowy z kolejnymi rynkami są w toku. Agencja poprowadzi także promocję Armor All z Oracle Red Bull Racing w Polsce. Start działań w naszym kraju planowany jest tuż po Wielkanocy.
(AMS, 08.04.2022)
