Teads, Glob360 i PepsiCo nowymi członkami IAA Polska
Do kurii reklamodawców IAA przystąpiło PepsiCo, zaś do kurii mediów dołączają Teads i Glob360 (fot. materiały prasowe)
Kolejne trzy organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii reklamodawców przystąpiło PepsiCo, zaś do kurii mediów dołączają Teads i Glob360.
IAA Polska skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 150. Od początku roku szeregi IAA Polska zwiększyły się o 12 nowych organizacji.
Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 mld użytkowników internetu. W Polsce dociera miesięcznie do 87,3 proc. krajowych użytkowników.
Grupa naTemat to niezależna polska grupa wydawnicza, która powstała w 2012 roku.
Wydaje pięć tematycznych serwisów: NaTemat.pl, Innpoland.pl, Naszdziennik.pl,
Mamadu.pl oraz Dadhero.pl.
Po produkty firmy PepsiCo to oferta produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo.
(AMS, 06.04.2022)