Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Teads, Glob360 i PepsiCo nowymi członkami IAA Polska

Do kurii reklamodawców IAA przystąpiło PepsiCo, zaś do kurii mediów dołączają Teads i Glob360 (fot. materiały prasowe)

Kolejne trzy organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii reklamodawców przystąpiło PepsiCo, zaś do kurii mediów dołączają Teads i Glob360.

IAA Polska skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 150. Od początku roku szeregi IAA Polska zwiększyły się o 12 nowych organizacji.

Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 mld użytkowników internetu. W Polsce dociera miesięcznie do 87,3 proc. krajowych użytkowników.

Grupa naTemat to niezależna polska grupa wydawnicza, która powstała w 2012 roku.
Wydaje pięć tematycznych serwisów: NaTemat.pl, Innpoland.pl, Naszdziennik.pl,
Mamadu.pl oraz Dadhero.pl.

Po produkty firmy PepsiCo to oferta produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo.

(AMS, 06.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.