TVN w paśmie "MasterChef Junior" wiceliderem w 16-49
TVN w czasie emisji "MasterChef Junior" ma 9,7 proc. udziału w grupie 16-49 (Fot. materiały prasowe)
Średnio 1,15 mln widzów ogląda w TVN siódmy sezon kulinarnego talent show "MasterChef Junior". Program zaczął nową edycję z widownią niższą niż poprzednia. Show zapewnia TVN pozycję wicelidera rynku w grupie komercyjnej 16-49.
TVN pokazuje nowe odcinki "MasterChef Junior" w niedziele o 20.05, od 6 marca (20 marca nie było show). Dane uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).
Czytaj też: TVN kontynuuje "MasterChefa". Ruszają castingi online
W czasie "MasterChef Junior" stacja ma średnio 7,75 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia. W grupie 16-49 udział wynosi 9,7 proc.
W paśmie 20.05-21.38 w grupie ogólnej TVN z 7,28 proc. udziału jest za TVP 1 (14,22 proc.) i Polsatem (10,27 proc.). W 16-49 z 9,13 proc. przegrywa tylko z Polsatem (10,39 proc.). TVN jest liderem wśród widzów 25-49 lat z miast (13,18 proc.).
Dla porównania w tym paśmie przed rokiem TVN notował 7,9 proc. udziału w 4+ i 10,86 proc. w 16-49.
Czytaj też: Dzięki "Mask Singer" TVN prowadzi w grupie komercyjnej 16-49
Pierwsze trzy odcinki szóstego sezonu "MasterChef Junior" wiosną 2021 roku oglądało w TVN średnio 1,39 mln widzów (dane bez VOSDAL).
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 29.03.2022)