Dzięki "Mask Singer" TVN prowadzi w grupie komercyjnej 16-49
Widownia "Mask Singer" maleje z odcinka na odcinek (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)
Średnio 1,25 mln widzów przyciąga do TVN nowy muzyczny show "Mask Singer". Program daje stacji pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49.
Udostępnione przez TVN dane dotyczące oglądalności programu, emitowanego w soboty o 20 (od 5 marca), uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live). Pierwszy odcinek przyciągnął 1,45 mln, drugi - 1,18 mln, a trzeci - 1,13 mln widzów. TVN, pokazując "Mask Singer", miał średnio 9,17 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 12,44 proc. w grupie 16-49. Z kolei tzw. widownia live kolejnych odcinków wyglądała następująco: 1,37 mln, 1,1 mln i 1,04 mln.
Czytaj też: "Hell's Kitchen" wraca na antenę Polsatu
W paśmie 20.02-21.24 w grupie ogólnej TVN z udziałem 8,57 proc. przegrywał z TVP 2 (11,76 proc.), nadającym "The Voice Kids". TVP 1 miał wtedy 7,44 proc., a Polsat - 6,22 proc. W grupie 16-49 TVN prowadził, zdobywając 11,77 proc. Dla porównania TVP 2 miał 9,55 proc., Polsat - 7,71 proc., TVP 1 - 4,63 proc.
W "Mask Singer" śpiewają znane osoby, których tożsamość jest ukryta pod maską. Program prowadzi Michał Meyer. W jury zasiadają Julia Kamińska, Joanna Trzepiecińska, Kuba Wojewódzki i Kacper Ruciński. Za produkcję odpowiada FremantleMedia Polska.
Czytaj też: TVN zawiesza współpracę z Leroy Merlin. Bo sieć handlowa wspiera Rosję
(KOZ, 22.03.2022)