Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarze "Gazety Wyborczej" przeprowadzili wywiady w Metaverse

Wywiady Sebastiana Ogórka i Piotra Szostaka ukazały się na stronie Wyborcza.pl i Wyborcza.biz w formie wideo (screen Wyborcza.pl)

Szef serwisu Wyborcza.biz Sebastian Ogórek i dziennikarz technologiczny Piotr Szostak przeprowadzili wywiady w Metaverse. Rozmawiali z cyfrowymi ekspertami i futurologami - Maciejem Kaweckim oraz Aleksandrą Przegalińską. 

- Metaverse to zupełnie nowa wersja internetu. Wkrótce mamy się tam umawiać się z przyjaciółmi na wirtualnej plaży, uczyć w zdalnej szkole, a nawet pracować przez Google VR. Zdaniem Marka Zuckerberga pod postacią awatarów będziemy mogli rozmawiać ze współpracownikami czy klientami. Dla wielu może to być szczególnie ważny obszar, jako że hybrydowy model pracy stał się ostatnio popularny. Postanowiliśmy sprawdzić, jak ten wirtualny świat sprawdzi się w naszym, dziennikarskim fachu. Przeprowadziliśmy więc pierwszy w Polsce wywiad w Metaverse - mówi Sebastian Ogórek, szef serwisu Wyborcza.biz.

Wywiady zrealizowane przez zespół Wyborczej w Metaverse ukazały się na stronie Wyborcza.pl i Wyborcza.biz w formie wideo - do ich oglądania nie są potrzebne gogle VR. Nagranie jest dostępne dla prenumeratorów cyfrowych Gazety Wyborczej. Link do materiału

Premierę publikacji wspiera autopromocja - m.in. na łamach tradycyjnego i cyfrowego wydania dziennika, w serwisach Wyborcza.pl, w komunikacji do prenumeratorów i na profilach Wyborczej w mediach społecznościowych. Oprócz tego wywiad w Metaverse jest promowany w stacjach radiowych Agory. Działania przygotował dział promocji "Gazety Wyborczej".

(BAE, 28.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.