Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Digital citylighty AMS w ośmiu aglomeracjach pokażą miniserial ekologiczny

Plansze edukacyjne przygotowano wspólnie z partnerem merytorycznym - WWF (fot. materiały pras.)

W całym kraju na digital citylightach firma AMS wyświetlać będzie w sobotę ekologiczny miniserial ze wskazówkami dotyczącymi metod, którymi można zadbać o Ziemię. To jeden ze sposobów uczczenia "Godziny dla Ziemi WWF". 

Cel „Godziny dla Ziemi WWF” jest prosty – skłonić wszystkich do refleksji nad zmianami klimatu i podjęcia działań na rzecz ratowania planety. Od 2007 roku jej organizator, World Wide Fund for Nature (WWF), nakłania do symbolicznego wyłączenia na jedną godzinę o 20.30 świateł w domach i biurach.

W najbliższą sobotę - 26 marca - AMS będzie przez cały dzień co godzinę emitować ekologiczny miniserial na digital citylightach w całym kraju. Zwieńczeniem działań będzie przygaszenie oświetlenia na digitalowych nośnikach o godz. 20.30. – W tym roku włączamy się w „Godzinę dla Ziemi WWF”, przygaszając oświetlenie w ośmiu największych polskich aglomeracjach – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Plansze edukacyjne przygotowane wspólnie z naszym partnerem merytorycznym WWF ukażą się na stu digital citylightach.

WWF jest niezależną organizacją ochrony środowiska wspieraną przez ponad 35 milionów osób, której globalna sieć jest aktywna w niemal 100 krajach. Misją organizacji jest powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego Ziemi. Sieć digital citylightów AMS to największa tego typu sieć digital OOH w Polsce. 

(CP, 25.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.