Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Digital citylighty AMS w ośmiu aglomeracjach pokażą miniserial ekologiczny

Plansze edukacyjne przygotowano wspólnie z partnerem merytorycznym - WWF (fot. materiały pras.)

W całym kraju na digital citylightach firma AMS wyświetlać będzie w sobotę ekologiczny miniserial ze wskazówkami dotyczącymi metod, którymi można zadbać o Ziemię. To jeden ze sposobów uczczenia "Godziny dla Ziemi WWF". 

Cel „Godziny dla Ziemi WWF” jest prosty – skłonić wszystkich do refleksji nad zmianami klimatu i podjęcia działań na rzecz ratowania planety. Od 2007 roku jej organizator, World Wide Fund for Nature (WWF), nakłania do symbolicznego wyłączenia na jedną godzinę o 20.30 świateł w domach i biurach.

W najbliższą sobotę - 26 marca - AMS będzie przez cały dzień co godzinę emitować ekologiczny miniserial na digital citylightach w całym kraju. Zwieńczeniem działań będzie przygaszenie oświetlenia na digitalowych nośnikach o godz. 20.30. – W tym roku włączamy się w „Godzinę dla Ziemi WWF”, przygaszając oświetlenie w ośmiu największych polskich aglomeracjach – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Plansze edukacyjne przygotowane wspólnie z naszym partnerem merytorycznym WWF ukażą się na stu digital citylightach.

WWF jest niezależną organizacją ochrony środowiska wspieraną przez ponad 35 milionów osób, której globalna sieć jest aktywna w niemal 100 krajach. Misją organizacji jest powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego Ziemi. Sieć digital citylightów AMS to największa tego typu sieć digital OOH w Polsce. 

(CP, 25.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.