Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prudential teraz działa pod marką Pru

Kampania ma podkreślić indywidualne podejście firmy do klientów (screen: YouTube/Pru - Prudential Polska)

Prudential Polska rozpoczyna nowy etap działalności - teraz pod marką Pru.

Ubezpieczyciel 23 marca rozpoczął kampanie reklamową „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”, w której prezentuje nową markę, logotyp i szatę graficzną. Kampania ma podkreślić indywidualne podejście firmy do klientów oraz jakość obsługi.

Czytaj też: Nestlé zawiesza część działalności w Rosji

Firma będzie rozszerzać ofertę ubezpieczeń inwestycyjnych, korzystając z kompetencji i potencjału Grupy M&G, do której należy.

Prudential zaplanował działania reklamowe do końca br., dzieląc je na kilka etapów. Obejmują emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz wideo i display w internecie. Kampania prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance. Realizacją kreacji zajęła się Publicis Lion (Publicis Worldwide Polska). Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, a ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR, za które odpowiada OneMulti.

Czytaj też: Tesco oferuje dziennikarzom 7 tys. zł za cztery i pół godziny pracy. Jak korupcja

(AMS, 24.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.