Prudential teraz działa pod marką Pru
Kampania ma podkreślić indywidualne podejście firmy do klientów (screen: YouTube/Pru - Prudential Polska)
Prudential Polska rozpoczyna nowy etap działalności - teraz pod marką Pru.
Ubezpieczyciel 23 marca rozpoczął kampanie reklamową „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”, w której prezentuje nową markę, logotyp i szatę graficzną. Kampania ma podkreślić indywidualne podejście firmy do klientów oraz jakość obsługi.
Czytaj też: Nestlé zawiesza część działalności w Rosji
Firma będzie rozszerzać ofertę ubezpieczeń inwestycyjnych, korzystając z kompetencji i potencjału Grupy M&G, do której należy.
Prudential zaplanował działania reklamowe do końca br., dzieląc je na kilka etapów. Obejmują emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz wideo i display w internecie. Kampania prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance. Realizacją kreacji zajęła się Publicis Lion (Publicis Worldwide Polska). Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, a ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR, za które odpowiada OneMulti.
Czytaj też: Tesco oferuje dziennikarzom 7 tys. zł za cztery i pół godziny pracy. Jak korupcja
(AMS, 24.03.2022)