Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Jakubiak rzuca mięsem w filmach dla Delikatesów Centrum

Seria edukacyjna z Jakubiakiem obejmuje dziewięć odcinków, które będą ukazywały się raz w tygodniu (screen: YouTube/Delikatesy Centrum)

Delikatesy Centrum rozpoczęły współpracę z Tomaszem Jakubiakiem, kucharzem, kulinarnym influencerem i jurorem programu "MasterChef Junior".

Cykl filmów edukacyjnych o tytule "Jakubiak rzuca mięsem" ma wzmocnić pozycję sieci sklepów Delikatesów Centrum jako specjalisty w kategorii mięs i wędlin. Jakubiak dzieli się w nich z widzami ekspercką wiedzą: podpowiada, jak wybrać i rozpoznać najlepsze mięso i wędliny, a także zachęca do odwiedzania lady mięsnej w Delikatesach Centrum.

Czytaj też: Tesco oferuje dziennikarzom 7 tys. zł za cztery i pół godziny pracy. Jak korupcja

Seria edukacyjna z Jakubiakiem obejmuje dziewięć odcinków, które będą ukazywały się raz w tygodniu. Ukoronowaniem każdego jest potrawa przygotowana przez Jakubiaka według jego autorskiego przepisu.

Kreacją, strategią i przygotowaniem działań zajęła się agencja MullenLowe Warsaw. Za produkcję odpowiada Cooking Media. W komunikacji wykorzystano YouTube, Facebook oraz stronę WWW Delikatesów Centrum.

(AMS, 22.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.