Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: film

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paramount zawiesza działalność w Rosji i przekazuje 1 mln dol. dla Ukrainy

Wytwórnia filmowa Paramount Pictures już wcześniej wstrzymała premiery kinowe w Rosji

Amerykański koncern medialny Paramount zawiesił działalność w Rosji i przekazał 1 mln dol. na pomoc humanitarną dla Ukrainy.

W wewnętrznej notatce skierowanej do pracowników, opublikowanej przez wiele mediów, a także Radę Narodową, ukraińskiego regulatora rynku, dyrektor generalny Paramount Bob Bakish napisał: „Podobnie jak wielu z was, uważnie śledzę niszczycielską, niesprowokowaną inwazję na Ukrainę. Wynikający z niej kryzys humanitarny ma wpływ na życie milionów ludzi na Ukrainie, w Europie Wschodniej i w samej Rosji. W dalszym ciągu oferujemy specjalistyczne usługi wsparcia setkom pracowników, niezależnych i zatrudnionych na czas określony na Ukrainie, w Rosji i Polsce".

Czytaj też: Mediapanel: w lutym Netflix, Player i HBO najpopularniejsze w zestawieniu serwisów VoD

Koncern już wcześniej częściowo zawiesił działalność na terytorium Rosji. Wytwórnia Paramount Pictures wstrzymała premiery kinowe, w tym takich filmów, jak: "Zaginione miasto" (z Sandrą Bullock i Channingiem Tatumem) czy "Sonic 2: Szybki jak błyskawica" (z Jimem Carreyem oraz Idrisem Elbą). Wydawnictwo Simon & Schuster zawiesiło sprzedaż swoich produktów w Rosji i przestało udzielać licencji na tłumaczenia rosyjskim wydawcom. Ponadto Paramount Consumer Products (dział sprzedaży detalicznej) wstrzymał wszystkie nowe umowy licencyjne w Rosji.

"Inne działania, w tym dystrybucja linearnych kanałów telewizyjnych (m.in. CBS, MTV, Comedy Central) i niektóre licencjonowanie treści, będą wymagały dłuższego wstrzymania ze względu na istniejące zawiłości kontraktowe, techniczne i partnerskie" - zapowiedział Bakish.

17 lutego br. koncern dokonał zmiany nazwy z ViacomCBS na Paramount.

Czytaj też: Amazon ma zgodę Unii Europejskiej na przejęcie MGM

(MAC, 17.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.