Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biden rozmawiał online z czołowymi influencerami TikToka o wojnie w Ukrainie

Kahil Greene napisał na Instagramie: "Biały Dom zaprosił mnie i innych twórców, żeby porozmawiać o Ukrainie" (screen: Youtube.com/CNBC Television CNBC Television)

Amerykański prezydent Joe Biden połączył się na żywo z 30 najbardziej wpływowymi influencerami z TikToka, by porozmawiać z nimi na temat wojny w Ukrainie. Spotkanie poprzez aplikację Zoom zorganizowała organizacja pozarządowa Gen Z for Change.

W łączeniu uczestniczyli również doradcy prezydenta USA. Biały Dom przedstawił i umotywował taktykę Stanów Zjednoczonych wobec Rosji, zachęcając twórców internetowych do propagowania treści nawołujących do zakończenia wojny. Podczas sesji Q&A, czyli pytań i odpowiedzi, według "The Washington Post" rzeczniczka prasowa Białego Domu Jen Psaki miała przyznać, że w 2016 roku Rosjanie zhakowali przebieg wyborów prezydenckich, w wyniku których Donald Trump pokonał Hillary Clinton.

Czytaj też: stan Bidena. Wystrzega się dziennikarzy i mediów społecznościowych

Wśród zaproszonych na spotkanie influencerów znalazł się m.in. Aaron Parnas, mający na TikToku 1,2 mln obserwujących syn Lwa Parnasa (ukraińsko-amerykańskiego biznesmena, zeznającego z tzw. aferze ukraińskiej Trumpa), byłego współpracownika Rudy'ego Giulianiego. Był też Kahil Greene (on i Parnas mają po 21 lat), z liczbą 540 tys. obserwujących, który spotkaniem pochwalił się w mediach społecznościowych. Na Instagramie napisał, że urzędnicy zwracali się do influencerów jako do "twórców treści mających możliwości podkreślania różnych problemów w miarę ich pojawiania się, zwłaszcza gdy główne media tego nie robią".

(MAC, 14.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.