Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Vogue Polska" inwestuje w treści audio. Wyprodukował 18 nowych podcastów

Podcasty są dostępne na stronie i w aplikacji "Vogue Polska" (fot. materiały prasowe)

Wydawca "Vogue Polska" startuje z cyklem 18 nowych podcastów. Wśród autorów znaleźli się m.in.: Orina Krajewska, Wojciech Engelking, Marieta Żukowska, Maria Fredro-Smoleńska, Beata Chomątowska i Anna Jurgaś. Intensywny rozwój podcastów to kolejny krok w strategii redakcyjnej i biznesowej wydawnictwa.

Treści audio dostępne są bezpłatnie już od piątku 11 marca. W nowej ofercie podcastów dostępnych będzie 18 formatów poruszających tematy związane z kulturą, modą, tożsamością, stylem życia, psychologią. Będzie też "Podcast o podcastach" autorstwa redaktorki modowej "Vogue Polska" Kamili Wagner.

Czytaj też: Właściciel Vogue zawiesza działalność wydawniczą w Rosji

Podcasty są dostępne na stronie i w aplikacji "Vogue Polska". Dodatkowo wydawca udostępni je bezpłatnie na platformach Spotify, Google Podcasts, Apple Podcasts i YouTube. Nowe podcasty to produkcje własne wydawcy "Vogue Polska", który poza premierowymi formatami wciąż rozwija treści audio jako produkt reklamowy. 

"Vogue Polska" widzi potencjał w treściach audio

– Postanowiliśmy na poważnie zaangażować się w treści audio. A to oznacza, że chcemy zbudować sobie w tej dziedzinie rozpoznawalność i wiarygodność, przyzwyczaić naszych użytkowników do tego, że regularnie dostarczamy im jakościowe audycje. Polska jest jednym z najprężniej rozwijających się rynków, jeśli chodzi o podcasty. Pandemia jeszcze ten proces przyspieszyła. Treści audio coraz częściej wygrywają z wideo czy artykułami, są też ich ciekawym uzupełnieniem – mówi Hanna Rydlewska, dyrektorka wydawnicza "Vogue Polska".

Czytaj też: Podcasty o wojnie w Ukrainie już najpopularniejsze na polskim Spotify

Pierwsze podcasty pod szyldem "Vogue Polska" zostały uruchomione dwa lata temu. Były one jednak dostępne wyłącznie dla użytkowników premium aplikacji "Vogue Polska". Jedynie podcasty produkowane razem z partnerami biznesowymi dostępne były dla szerokiej publiczności.

(BAE, 14.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.