Kaufland głównym sponsorem siódmej edycji "MasterChef Junior"

Młodzi kucharze mają do dyspozycji produkty z sieci Kaufland (fot. materiały prasowe)
Kaufland został głównym sponsorem siódmej edycji kulinarnego show TVN – "MasterChef Junior".
Sieć handlowa została sponsorem najnowszej wiosennej edycji programu i ma zapewnić produkty spożywcze do wszystkich jego odcinków. Młodzi kucharze będą mieli do dyspozycji produkty świeże – owoce, warzywa i zioła, a także artykuły marek własnych Kauflandu, w tym K-Classic, K-Stąd Takie Dobre, K-Bio, K-Take It Veggie oraz K-Favourites.
W jednym z odcinków programu gościem będzie Beata Śniechowska, ambasadorka kuchni Kaufland i zwyciężczyni drugiej edycji "MasterChefa". Kaufland udostępni też specjalny zbiór przepisów nawiązujących do tematyki kulinarnego formatu. Będą one dostępne na stronie internetowej, w gazetce i w mediach społecznościowych marki.
Odcinki kulinarnego show TVN są emitowane w niedziele o 20.05.
(AMS, 14.03.2022)
