Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stadion Śląski poszukuje agencji mediowej

Stadion Śląski podpisze umowy ramowe z maksymalnie dwiema agencjami (fot. Piviso/Wikipedia)

Stadion Śląski poszukuje agencji, które będzie odpowiadała za planowanie i zakup czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej.

Umowa ramowa z wybranymi firmami zostanie podpisana na 12 miesięcy. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia umowy o kolejne 6 miesięcy. Oferty agencji będą oceniane na podstawie: prowizji domu mediowego (25 proc. oceny), sumy rabatów przy zakupie reklam w radiostacjach (20 proc.), prasie (20 proc.), internecie (5 proc.), outdoorze (15 proc.) i telewizji (15 proc.).

Czytaj też: Agencja komunikacyjna inPlus Media zrywa umowę z rosyjskim start-upem

Stadion Śląski planuje podpisanie umowy z maksymalnie dwiema agencjami. Oferty można składać do 29 marca br.

Kacper Peresada

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.