Stadion Śląski poszukuje agencji mediowej
Stadion Śląski podpisze umowy ramowe z maksymalnie dwiema agencjami (fot. Piviso/Wikipedia)
Stadion Śląski poszukuje agencji, które będzie odpowiadała za planowanie i zakup czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej.
Umowa ramowa z wybranymi firmami zostanie podpisana na 12 miesięcy. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia umowy o kolejne 6 miesięcy. Oferty agencji będą oceniane na podstawie: prowizji domu mediowego (25 proc. oceny), sumy rabatów przy zakupie reklam w radiostacjach (20 proc.), prasie (20 proc.), internecie (5 proc.), outdoorze (15 proc.) i telewizji (15 proc.).
Czytaj też: Agencja komunikacyjna inPlus Media zrywa umowę z rosyjskim start-upem
Stadion Śląski planuje podpisanie umowy z maksymalnie dwiema agencjami. Oferty można składać do 29 marca br.
Kacper Peresada