McCann wygrała kolejny przetarg L'Oréal, zajmie się marką La Roche-Posay Lipikar

(screen Youtube.com/La Roche-Posay Poland & Baltics)
Agencja McCann po wygranym przetargu będzie zajmować się reklamową obsługą marki La Roche-Posay Lipikar (L'Oréal) - wynika z ustaleń "Press".
Przetarg toczył się od początku br. roku, dotyczył obsługi digital marki La Roche-Posay Lipikar w 2022 roku.
La Roche-Posay Lipikar to marka specjalizująca się w produktach do skóry wrażliwej i skłonnej do atopii - do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała.
McCann pracuje już dla innych marek z portfolio L'Oréal: L’Oréal Paris, Vichy, Elseve, Maybelline i Mixa.
L'Oréal jest właścicielem m.in. marek: L’Oréal Paris, Matrix, Garnier, Maybelline New York, Biotherm, Giorgio Armani, Helena Rubinstein, Lancôme, Vichy.
(AMS, 24.02.2022)
