„Press” i TikTok zapraszają do wyzwania AD WO/MAN 2021
Agencje reklamowe, PR, mediowe i studia produkcyjne mogą przygotować krótkie materiały wideo przedstawiające osoby nominowane do tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN. Do wygrania m.in. 5 tys. zł na kampanię reklamową na TikToku.
Poważnie, zabawnie, lekko, z abstrakcyjnym pomysłem – formuła zależy od kreatywności biorących udział w wyzwaniu. Wideo ma pokazać jedną (lub więcej) z 20 nominowanych do AD WO/MAN 2021 osób (pełna lista nominowanych znajduje się na stronie Adwoman.press.pl).
– Wyzwanie ma być swoistą okazją do zabawy dla całej branży reklamowej. Na co dzień zespoły agencyjne tworzą kreacje dla klientów – tym razem mają okazję do autopromocji. Można zachęcać do głosowania na osobę z firmy, w której się pracuje, lub wesprzeć kogoś z konkurencji. Wszystkie chwyty są dozwolone – mówi Weronika Mirowska, dyrektor wydawnicza magazynu „Press”, organizatora AD WO/MAN.
Na zwycięzcę wyzwania, którego wyłonią przedstawiciele „Press” i TikToka, poza świetną zabawą czekają nagrody: 5 tys. zł do wykorzystania na dowolną kampanię reklamową na TikToku wraz ze wsparciem merytorycznym oraz specjalne szkolenie ze strategicznego używania platformy. Wszystkie uczestniczące firmy dostaną pakiet gadżetów od TikToka.
Najciekawsze filmy mogą zostać wyświetlone podczas gali AD WO/MAN 2021 w marcu br.
Materiał wideo w formacie pionowym, o długości maksymalnie 3 minut należy wysłać na adres [email protected]. Film zostanie opublikowany na profilu „Press” na TikToku z hashtagiem #iamadwoman i w innych kanałach magazynu.
Termin nadsyłania wideo upływa 4 marca. Liczba wyświetleń i polubień filmu nie ma wpływu na wynik głosowania w głównym konkursie AD WO/MAN. (głosowanie na zwycięzców AD WO/MAN 2021 trwa do 8 marca na stronie Adwoman.press.pl).
****************************
Organizator: Press
Partner AD WO/MAN X-lecia: TikTok
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Partnerzy gali: Human Ark Animation Studio, F25 Production House, Cocosound, Royal Catering, M-sound Multimedia, Mielżyński
Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy Kawie, Nowy Marketing
(23.02.2022)