Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza XII edycja konkursu AD WO/MAN Roku. Nominacje ogłaszamy codziennie do piątku

Głosowanie w plebiscycie ruszy 23 lutego. Laureatów AD WO/MAN Roku 2023 poznamy podczas gali ogłoszenia wyników konkursu, która odbędzie się 10 kwietnia br. w Centrum Kreatywności Targowa

Codziennie do piątku – 23 lutego – magazyn „Press” ogłasza nominacje w Konkursie AD WO/MAN Roku. To plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród swojego grona. Po raz drugi przyznamy tytuł AD WO/MAN 2023 Roku w kategorii Young.

Od poniedziałku 19 lutego do piątku 23 lutego na stronie konkursu Adwoman.press.pl, na stronie Press.pl oraz w mediach społecznościowych konkursu będą pojawiać się kolejne nominacje we wszystkich pięciu kategoriach – codziennie o godzinie 9.00.

Przed ustaleniem listy nominowanych redakcja magazynu „Press” poprosiła 109 ekspertów – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2023. To spośród tego grona dziennikarze „Press” – kierując się oceną ubiegłorocznych dokonań i sukcesów kandydatów, a także liczbą wskazań fachowców – sporządzili pięć list nominowanych.

Przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych będą głosować na kandydatów z pięciu list w kategoriach:

  • Agencje mediowe,
  • Agencje reklamowe,
  • Studia produkcyjne,
  • Agencje PR,
  • Young.

Głosowanie polegać będzie na przyznawaniu kandydatom odpowiedniej liczby punktów. Firmy nie będą mogły głosować na własnych przedstawicieli. Głos może oddać każda firma spełniająca warunki regulaminu.

Głosowanie w plebiscycie ruszy 23 lutego. Laureatów AD WO/MAN Roku 2023 poznamy podczas gali ogłoszenia wyników konkursu, która odbędzie się 10 kwietnia br. w Centrum Kreatywności Targowa. Podczas tegorocznej, dwunastej edycji konkursu AD WO/MAN po raz szósty zostanie wręczona nagroda AD Marketer Roku.

Pierwsze nominacje ogłasza Marcin Dworucha, managing director, producer, partner F25 Production House:

Drugą część nominacji ogłasza Alicja Wysocka-Świtała, partnerka zarządzająca i współwłaścicielka Clue PR:

Trzecią część nominacji ogłaszają Magdalena Morgun i Michał Krygier z Punchline Agency:

Czwartą część nominacji ogłasza Marysia Surzycka, CEO & head of video production, Shootme:

***

Organizator: Press
Partnerzy kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Skoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PSMM Monitoring&More
Partner kategorii AD Marketer Roku: Dentsu
Partnerzy gali: British American Tobacco, Cheese Film, Studio Cocosound
Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing

(19.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.