Rusza głosowanie agencji w X konkursie na AD WO/MAN 2021
Tytuł może otrzymać osoba fizyczna pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce
Do 8 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród AD WO/MAN. To już dziesiąta edycja tego konkursu.
Kandydatów na short listy w każdej z czterech kategorii wskazało ponadstuosobowe grono ekspertów, a spośród tych wskazań nominowanych wyłoniła redakcja magazynu „Press”.
Od 14 do 18 lutego br. na profilu Press.pl na TikToku laureaci poprzednich edycji konkursu ogłaszali kolejne nominacje.
Poniżej pełna lista nominowanych do AD WO/MAN 2021 (kolejność alfabetyczna).
Kategoria Agencje reklamowe:
- Wojciech Borowski – Group CEO, McCann Poland
- Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO
- Karolina Kałużna, współzałożycielka i dyrektorka kreatywna agencji Przestrzeń
- Grzegorz Krzemień, prezes i współtwórca GoldenSubmarine
- Dawid Szczepaniak, chief creative officer w VMLY&R Poland
Kategoria Agencje mediowe:
- Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM
- Magda Kolenkiewicz, general manager w agencji Starcom
- Beata Szcześniak, general manager agencji Spark Foundry
- Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group Poland
- Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media
Oto sylwetki nominowanych do Adwoman w kategoriach: Agencje Reklamowe i Agencje PR
Kategoria Agencje PR:
- Tomasz Alberski, managing partner agencji Komunikacja Plus PR
- Sebastian Hejnowski, CEO agencji SEC Newgate CEE
- Sebastian Stępak, chief executive officer w agencji MSL
- Grzegorz Szczepański, chief executive officer w agencji Hill + Knowlton Strategies
- Katarzyna Życińska, prezeska 38PR & Content Communication
Kategoria Studia produkcyjne:
- Marcin Dworucha, managing director, producer & partner F25 Production House
- Jarosław Gajewski, prezes Lemon Film Studio
- Katarzyna Lachowicz, ostatnio head of production Bites, obecnie freelancerka
- Maciej Maciantowicz, prezes Dynamo Film/Dynamo Group
- Magdalena Olak, managing director & executive producer w Tank
Poznaj nominowanych do Adwoman w kategoriach: Agencje mediowe i Studia produkcyjne
Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.
Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz czwarty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna, pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. To wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które głosują w konkursie.
Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali w marcu.
Organizator: Press
Partner AD WO/MAN X-lecia: TikTok
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Skoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Partnerzy Gali: Human Ark Animation Studio, F25 Production House, Cocosound, Royal Catering, M-sound Multimedia, Mielżyński
Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy Kawie, Nowy Marketing
(18.02.2022)