Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karolina Kaja Gołuchowska redaktorką naczelną serwisu Ofeminin.pl

Jako redaktorka naczelna Ofeminin, Karolina Kaja Gołuchowska będzie odpowiedzialna za politykę redakcyjną serwisu (fot. materiały prasowe)

Z początkiem marca 2022 r. Karolina Kaja Gołuchowska obejmie stanowisko redaktorki naczelnej serwisu Ofeminin (Ringier Axel Springer). Zastąpi na tym stanowisku Martynę Wyrzykowską, która odeszła z firmy.

Jako redaktorka naczelna Ofeminin, Karolina Kaja Gołuchowska będzie odpowiedzialna za politykę redakcyjną serwisu, a także rozwijanie nowych formatów audio i wideo marki Ofeminin.

"Nowe, świeże pomysły"

Gołuchowska będzie podlegać bezpośrednio Izabeli Bieleckiej-Gnaś, która do RAS Polska dołączyła w październiku. Jako head of business&product Ofeminin Bielecka-Gnaś jest odpowiedzialna za biznesowe i zasięgowe wyniki serwisu, planowanie i koordynację działań związanych z jego rozwojem oraz wdrażanie innowacyjnych projektów specjalnych.

Czytaj też: Mediapanel: w styczniu Allegro przegoniło Onet w rankingu domen

– Nowy zespół Ofeminin będzie kontynuował ten rozwój i wdrażał nowe, świeże pomysły. Ogromne doświadczenie i talent Izy pozwolą nam na dynamiczny rozwój biznesowy. A wspaniała kobieca redakcja z Kają na czele zapewni najlepszą jakość treści – mówi Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych w Ringier Axel Springer Polska.

Kim są Gołuchowska i Bielecka-Gnaś?

Karolina Kaja Gołuchowska dołączyła do serwisu Ofeminin we wrześniu 2020 r. Jest współzałożycielką grupy oraz programu mentoringowego "Dziewczyny-maszyny" wspierającej młode kobiety, które rozpoczynają swoją karierę w mediach. Wcześniej zdobywała doświadczenie pracując m.in. w Faktach TVN.

Z Ringier Axel Springer Polska jest związana od 2019 r., kiedy stworzyła dla portalu projekt "Ciałolubność" z fotografiami własnego autorstwa. Wcześniej była odpowiedzialna także za stworzenie strategii social mediowej Ofeminin na Instagramie jako Content Managerka.

Czytaj też: Jaki jest „nowy mężczyzna”? Noizz z kampanią społeczną o mężczyznach w Polsce

Izabela Bielecka-Gnaś jest wieloletnią redaktorką naczelną serwisu Polki.pl. Od 2016 w roli redaktor naczelnej platformy parentingowej Edipresse Polska przeprowadzała jej digtalizację. Jednocześnie, w charakterze dyrektora produktu opiekowała się serwisem Babyonline.pl i jego rebrandingiem. Od 2017 r. pełniła funkcję Dyrektor ds. Digital, Platformy Wydawniczej Parenting & Advisory (Polki.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl). W 2020 roku objęła stanowisko Head of Product and Content Business Unitu Parenting i Zdrowie w Time S.A. (grupa ZPR).

(BAE, 16.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.