Jaki jest „nowy mężczyzna”? Noizz z kampanią społeczną o mężczyznach w Polsce
Serwis Noizz.pl uruchomił kampanię, w ramach której chce odpowiedzieć na pytanie, czy w Polsce mamy do czynienia z kryzysem męskości. Twarzami kampanii zostali m.in. aktorzy Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz.
Kampania informuje o sytuacji współczesnych mężczyzn w Polsce, korzystając z wyników badań zleconych przez serwis agencji badawczej Kantar. - Pytaliśmy mężczyzn o męskość, o to, jak spędzają wolny czas, jak dzielą się obowiązkami domowymi, o to, jakie mają poglądy - mówi Oliwia Bosomtwe, redaktorka naczelna serwisu Noizz.pl. Izabela Kiwak, customer insight & research manager w Ringier Axel Springer Polska, do którego należy Noizz.pl, dodaje, że badanie "Nowi mężczyźni" pokazuje, iż wielu Polakom ciąży tradycyjny model męskości, oparty na kulcie siły, władzy oraz tłumieniu emocji i swojej wrażliwości.
We współpracy z agencją Kantar redakcja Noizz.pl przygotowała reportaż multimedialny dotyczący tych zagadnień, wokół którego zbudowano całą komunikację kampanii. Twarzami kampanii są aktorzy Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz, pisarz Jakub Żulczyk, prawnik Wojciech Różdżeński oraz dziennikarze Noizz.pl: Michał Bachowski, Krzysztof Tragarz i Maciej Wernio. Za koncepcję oraz realizację działań odpowiada dział marketingu i redakcja Noizz.pl. Kampania prowadzona jest w serwisach należących do Ringier Axel Springer Polska, w prasie i w mediach społecznościowych. Za produkcję spotu odpowiada Bomaye Film Studio, reżyserką jest Tamara Allina, a autorem zdjęć Piotr Łukasiak.
Reportaż multimedialny znajduje się na stronie Kryzysmeskosci.noizz.pl, wykorzystującej cyfrową platformę publikacyjną Ring Publishing - produkt rozwijany przez RAS Polska, z którego korzysta 60 marek mediowych w 12 krajach.
Noizz.pl to lifestylowy portal internetowy, który został uruchomiony w Polsce w 2015 roku. Jego dobre wynik sprawiły, że RAS Polska zdecydował się na otworzenie wersji w Serbii, Rumunii, Niemczech, na Węgrzech i Słowacji.
(KAP, 04.02.2022)