Słuchalność RMF FM ponownie powyżej 30 proc. Jedynka i Trójka tracą słuchaczy
Słuchalność RMF FM wzrosła z 28,9 proc. do 30,2 proc. (fot. materiały prasowe)
W okresie listopad 2021 - styczeń 2022 RMF FM i Radio Zet zwiększyły słuchalność. Jedynka i Trójka nadal tracą słuchaczy.
W najnowszej fali badania Radio Track RMF FM uzyskał 30,2 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 28,9 proc. w tym samym okresie rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet rok do roku wzrosła z 12,3 proc. do 13,6 proc.
Czytaj też: Eurozet z największym wzrostem słuchalności w dużych miastach w 2021 roku
Program I Polskiego Radia zmniejszył słuchalność z 5,4 proc. do 4,9 proc., a Program III - z 2,1 proc. do 1,6 proc. Trójka po raz pierwszy rezultat 1,6 proc. zanotowała w okresie wrzesień-listopad 2021. Lepsze wyniki osiągnęły za to Polskie Radio 24 (wzrost z 0,7 proc. do 0,9 proc.) i radiowa Dwójka (z 0,4 proc. do 0,5 proc.).
Wśród rozgłośni ponadregionalnych udział zwiększyły Tok FM - z 2,6 proc. do 2,9 proc. i Radio Wnet - z 0,1 proc. do 0,2 proc.
Czytaj też: Kantar: znacząco wzrosły wydatki Polskiego Radia na kampanie Jedynki i Trójki
Radio Eska umocniło się na pierwszym miejscu wśród sieci radiowych, zwiększając słuchalność z 7,4 proc. do 7,6 proc. Wynik poprawiło również Rock Radio - z 0,5 proc. do 0,7 proc. (KOZ)
(KOZ, 11.02.2022)