Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność RMF FM ponownie powyżej 30 proc. Jedynka i Trójka tracą słuchaczy

Słuchalność RMF FM wzrosła z 28,9 proc. do 30,2 proc. (fot. materiały prasowe)

W okresie listopad 2021 - styczeń 2022 RMF FM i Radio Zet zwiększyły słuchalność. Jedynka i Trójka nadal tracą słuchaczy.

W najnowszej fali badania Radio Track RMF FM uzyskał 30,2 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 28,9 proc. w tym samym okresie rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet rok do roku wzrosła z 12,3 proc. do 13,6 proc. 

Czytaj też: Eurozet z największym wzrostem słuchalności w dużych miastach w 2021 roku

Program I Polskiego Radia zmniejszył słuchalność z 5,4 proc. do 4,9 proc., a Program III - z 2,1 proc. do 1,6 proc. Trójka po raz pierwszy rezultat 1,6 proc. zanotowała w okresie wrzesień-listopad 2021. Lepsze wyniki osiągnęły za to Polskie Radio 24 (wzrost z 0,7 proc. do 0,9 proc.) i radiowa Dwójka (z 0,4 proc. do 0,5 proc.).

Wśród rozgłośni ponadregionalnych udział zwiększyły Tok FM - z 2,6 proc. do 2,9 proc. i Radio Wnet - z 0,1 proc. do 0,2 proc.

Czytaj też: Kantar: znacząco wzrosły wydatki Polskiego Radia na kampanie Jedynki i Trójki

Radio Eska umocniło się na pierwszym miejscu wśród sieci radiowych, zwiększając słuchalność z 7,4 proc. do 7,6 proc. Wynik poprawiło również Rock Radio - z 0,5 proc. do 0,7 proc. (KOZ) 

 

(KOZ, 11.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.